بازدید 13033
۱
در دویست و بیست و دومین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

درآمد «چرب و چیلی» در تهران/ بهانه جدید برای کشاندن بیماران به بیمارستان‌های خصوصی/ بازار داغ افشاگری به چه قیمت گرم‌تر می‌شود؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده‌ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن داشته و علاقه دارند ناشنیده‌های دیگری همچون میراثی که ۲۰ هزار تومان در شیراز فروخته شد، آمار قابل تأمل از مصدومین دعواهای زنانه را بشنوند.
کد خبر: ۶۰۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 04 July 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟»؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و بیست و دومین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

درآمد چرب و چیلی کله پاچه در تهران   
میراثی که ۲۰ هزار تومان در شیراز فروخته شد    
آمار قابل تأمل از مصدومین دعواهای زنانه     
کشاندن بیمار به بیمارستان خصوصی به بهانه بیمۀ تکمیلی
بازار داغ افشاگری به چه قیمت گرم‌تر می‌شود؟


تعداد بازدید : 13

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
سلام
بهتره الان که همه دنبال این هستند که ببیند چه کسانی از حقوق بیت المال چه میزان برداشت میکنند یک نظر هم به درآمد هنگفت و باور نکردنی پزشکانی که در مراکز دولتی مشغول بخدمت میباشند بندازیم... کسانی که علاوه بر حقوق رسمی یا قراردادیی که از مراکز درمانی دولتی دریافت میکنند برای خود کارانه های نجومی طراحی کرده اند و هیچ کس هم پیگیری نمی کند که ببیند این همه دریافتی برای یک پزشک دولتی چرا و به چه علت است و همین موضوع باعث شده است که این قشر بی رحمانه بدون رعایت ضوابط استاندارد ویزیت کردن ، استاندارد بستری نمودن و حتی استاندارد عمل نمودن خودشان را به آب و آتش بزنند تا مثلا ماهیانه 30 میلیون ، 50 میلیون ، 100 میلیون وحتی بالاتر از آن را کسب کنند. در حالی که در کنار ایشان پرسنل خدوم و زحمتکش پیراپزشکی با نسبتی بسیار بسیار کمتر از ایشان ناچار به کشیدن بار عظیم خدمات پیراپزشکی پزشکان را به عهده میگیرند و این در حالی است که چند مدت پیش رئیس سازمان نظام پزشکی عنوان میکرد که فیش حقوق پزشکان پایین است بدون اینکه اشاره ای به دریافت کارانه ایشان بنماید. (تابناک تو را بخدا به خاطر ایمنی بیماران هم که شده ، بخاطر غم ظلم مظاعفی که به قشر پرستار میشود پیگیر این موضوع باشید.)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی