بازدید 2541

نرخ سود تسهیلات بخش کشاورزی به 15 درصد کاهش یافت

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:در جلسه شورای پول و اعتبار،نرخ سود تسهیلات بخش کشاورزی به 15 درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۶۰۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 29 June 2016
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:در جلسه شورای پول و اعتبار،نرخ سود تسهیلات بخش کشاورزی به 15 درصد کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی،دکتر عبدالمهدی بخشنده اظهار داشت:در یک هزار و دویست و بیستمین جلسه شورای پول و اعتبار پس از تصویب کاهش نرخ سود سرمایه گذاری برای کلیه بخش های اقتصادی کشور از ۲۱ درصد فعلی به ۱۸ درصد، با تلاش مجدانه و ارایه ادله متقن از سوی وزیر جهاد کشاورزی وهمچنین مساعدت های وزیر اقتصاد  و رئیس کل بانک مرکزی این نرخ برای بخش کشاورزی به ۱۵ درصد کاهش یافت.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:در این جلسه هماهنگی های لازم نیز با دکتر شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی برای عملیاتی کردن این نرخ سود به عمل آمد.

براساس تصمیم شورای پول و اعتبار، مصوبه کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی از تاریخ 16 تیرماه سال جاری از سوی بانک ها و موسسات اعتباری، لازم الاجرا خواهد بود.

دکتر بخشنده اظهار امیدواری کرد که با توجه به ویژگی های تولید در بخش کشاورزی،نرخ ۱۴ درصدی فعلی سود تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز با تلاش و مساعدت مراجع ذیربط، سه تا چهار درصد کاهش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار