بازدید 4894

محیط بانان با حداقل حقوق و مزایا فعالیت می کنند

رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سازمان محیط زیست لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان را به مجلس ارائه دهد،گفت:مسئولان قضایی هرمزگان با عوامل شهادت دومحیط بان هرمزگانی برخورد قاطع کنند.
کد خبر: ۶۰۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 24 June 2016
علی محمدشاعری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره  شهادت محیط بانان هرمزگانی،گفت: این دو محیط بان مظلومانه به شهادت  رسیدند و به جمع  شهدای محیط بانان  کشور  پیوستند و این درحالی است که تاکنون  118 شهید  تقدیم  محیط بانی کشور شده اند.

محیط بانان با کمترین حقوق و امکانات در دورترین  نقاط کشور فعالیت می کنند

نماینده  مردم بهشهر،نکا و گلوگاه مجلس شورای اسلامی، افزود: محیط بانان این قشر شریف با کمترین حقوق و با کمترین امکانات در دورترین  نقاط کشور فعالیت می کنند،بنابراین دولت و مجلس باید با  همیاری هم  وضعیت این قشر بی نام و نشانی را که  تمام جان و مالشان را صرف محیط زیست می کنند،سر و سامان دهد.

 وی با بیان اینکه عادلانه نیست حقوق محیط بانان  ماهی 800الی یک میلیون تومان باشد، یادآورشد: در شرایطی که  این روزها حقوق های  ده ها میلیونی  مردم ما  را  دچار رنجش و بی اعتمادی کرده  است،ما می توانستیم  بخشی از حقوق های ده ها  میلیونی را  صرف تامین  معیشت محیط بانان کنیم.

سازمان  محیط زیست لایحه جامع حمایت از محیط بانان و جنگل بانان را  هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهد

نماینده  مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در  مجلس، یادآورشد: از سازمان  محیط زیست می خواهم  لایحه جامع حمایت از محیط بانان و جنگل بانان را  هرچه سریعتر به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد  تا مجلس نیز به رسالت خود عمل بکند.

 رییس کمیسیون کشاورزی مجلس  با بیان اینکه  سالها است که حدود 3 هزار محیط بان  از نزدیک از 15میلیون هکتار از اراضی  منابع طبیعی  کشور محافظت می کنند، یادآورشد:متاسفانه تعدادی از محیط بانان و جنگلبانان ما در راستای این حفاظت  مجروح  یا به شهادت  رسیدند.

 وی یادآورشد: در ماههای اخیر  یک جنگل بان و دو محیط بان به شهادت رسیدند و از مسئولان قضایی  استان هرمزگان می خواهم  به قید فوریت  با شکارچیان غیرمجاز برخورد و قاتلین  محیط بنان و جنگلبانان را به سزای اعمالشان برساند.

 رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع  طبیعی  مجلس با تسلیت شهادت دو محیط بان  در استان  هرمزگان،گفت: متاسفانه این دو محیط بان بدست  متجاوزان  به محیط  زیست  به شهادت  رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی