بازدید 4246

توسعه کیفی در دانشگاه‌ها باید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد

کد خبر: ۶۰۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 24 June 2016
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کیفی در دانشگاه‌ها باید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد.

به گزارش ایسنا، ساعی در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی درباره  بررسی راه‌کارهای توسعه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان، اظهار کرد: در 25 سال اول عمر دانشگاه آزاد اسلامی، به توسعه کمی توجه بیشتری شده بود که منشأ خیر و اثر در کشور بود ولی اکنون باید به کیفی‌سازی آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان باید برای کیفیت بخشی آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها استفاده بهینه کرد که جذب توریست علمی یکی از این پتانسیل‌هاست و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با داشتن مجتمع بین‌المللی می‌تواند در این امر پیشرو باشد.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در امر آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها افزود: کیفی سازی یکی از راه‌های توسعه زیرساخت‌هاست که باید به صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام شود.

ساعی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به افزایش رتبه علمی و به روز بودن پژوهش‌ در دانشگاه‌ها گفت: توجه به رشته‌های دانش بنیان، نیاز سنجی مناطق مختلف استان به رشته‌های مورد نیاز برای رشد و توسعه استان برخی از مواردی است که باید دانشگاه‌ها به آن‌ها توجه کنند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: ما نیز به عنوان خدمتگزار این مردم آماده هرگونه همکاری و تعامل برای رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان و توسعه آن هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی