بازدید 16290
۱

مرگ مشكوك مرد معتاد پس از خوردن ترياك

کد خبر: ۵۹۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 14 June 2016
مردي معتاد پس از خوردن ترياك به شدت دچار مسموميت شد و پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد. ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور به مصرف كنندگان ترياك درباره ترياك‌هاي آلوده به سرب هشدار داده است.

به گزارش جوان، صبح ديروز قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 112 ابوسعيد از مرگ مشكوك مرد ميانسالي در بيمارستان لقمان با خبر و راهي محل شد. بازپرس در بيمارستان با جسد مرد 52 ساله‌اي به نام قدرت روبه‌رو شد كه چند ساعت قبل براي مداوا به بيمارستان منتقل شده بود. بررسي‌ها نشان داد، مرد فوت شده معتاد به ترياك بوده كه ساعتي قبل ناگهان حالش بد و از سوي خانواده‌اش به بيمارستان منتقل شده است.

در حالي كه تيم پزشكي در معاينات اوليه علت مرگ قدرت را مسموميت دارويي اعلام كردند، يكي از اعضاي خانواده‌اش گفت: قدرت معتاد به ترياك بود. وي مدتي است ترياك را به صورت خوراكي مصرف مي‌كرد تا اينكه امروز پس از خوردن مقداري ترياك ناگهان حالش بد شد. سپس ما او را به بيمارستان منتقل كرديم اما قدرت به خاطر مسموميت شديد فوت شد.

 وي در پايان گفت: مدتي است خرده‌فروشان مواد مخدر به خاطر سود زياد اقدام به فروش ترياك تقلبي مي‌كنند. ما شنيده‌ايم در مواد مخدر ترياك سرب اضافه مي‌شود و احتمال مي‌دهيم كه قدرت هم به خاطر سرب ترياك مسموم شده و جانش را از دست داده است.  همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور بازپرس پرونده به پزشكي قانوني فرستاده شد.

بر اساس اين گزارش، چند روز قبل هم قاضي سعيد احمدبيگي از مرگ مرد ميانسالي به خاطر مسموميت با خبر شد كه بررسي‌ها نشان داد وي معتاد به ترياك بوده و پس از خوردن ترياك ناگهان حالش بد مي‌شود و پس از انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند.

همچنين مدتي قبل، ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور درباره افزودن سرب به مواد مخدر ترياك كه باعث مسموميت و مرگ مصرف‌كنندگان ترياك مي‌شود، به افراد معتاد هشدار داده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خواهشا لطفا شرافتا منتشر کن تابناک.ستاد مبارزه با مواد مخدر یعنی نمیدونه اعتیاد چه هیولایی هست؟؟؟؟؟مثلا یک فرد معتاد مواظب چه باید باشد!!اگر به همین راحتی بود که فرد معتاد با این حرفها مصرف نکنه که دیگه غمی نبود...این جان هموطنان عزیز من هست که پشیزی برای مسولین ارزش نداره...آب آلوده هست. برنج آلوده هست. میوه آلوده هست .هوا آلوده هست .زمین و زمان آلوده هست. مسولین هم فقط یاد گرفتن بگن مراقب باشید.مسخره ترین حرفی که یک مسوول میتونه بزنه.مسولین به والله از خجالت این ملت باید خودشون رو .......بزنن.مگر ملت لابراتوار داره که هرچیزی رو بیاد آزمایش کنه.!!!به فرض آلوده بودن آب و گوشت و میوه و مرغ و ماهی و هندوانه و .... هر چیزی که مصرف میکنیم باید چی بخوریم. اخه یه مقدار شرافت و عشق به ملت و میهن هم خوب چیزی هست مسولینی که فقط و فقط به فکر پرکردن جیب خود و اطرافیانتون هستید و هیچ بویی از شرف نفهمیدید. حالا هم که نوبت طبقه درب و داغون اسیران بلای خانمانسوز اعتیاد رسیده.اصلا آیا در این کشور کسی یا ارگانی مسوول حفظ سلامت روحی و روانی و جسمانی ملت هست یا نه؟؟؟اگر هست ........اگرم نیست که خوب .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی