بازدید 2411

شش کمیسیون متقاضی اضافی دارد

مطهری در صحن علنی در خصوص تشکیل کمیسیون‌ها توضیح داد: تشکیل کمیسیون‌ها طبق روال خود پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 07 June 2016
محمدرضا پورابراهیمی داورانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 18 خرداد) مجلس شورای اسلامی به استناد ماده 40 آئین‌نامه‌ داخلی مجلس گفت: آقای وکیلی به عنوان عضو هیات رئیسه مجلس، باید براساس لیست اسامی تذکردهندگان را قرائت کند و در این رابطه باید چارچوب آئین‌نامه رعایت شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود افزود: اینکه مجلس به مباحث جاری کشور بپردازد و از وزرا برای ارائه گزارش دعوت کند کار خوبی است اما باید در حال حاضر موضوع تشکیل کمیسیون‌ها و عضویت نمایندگان به سرانجام برسد.

پورابراهیمی داورانی افزود: از رئیس و نواب رئیس مجلس درخواست دارم به وضعیت تسریع در تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در مجلس توجه کنند.

به گزارش خانه ملت، علی مطهری رئیس جلسه صحن علنی در پاسخ به تذکر پورابراهیمی داورانی گفت: تشکیل کمیسیون‌ها طبق روال خود پیگیری می‌شود و ابتدا باید گزارش اولیه شعب ارائه شود و سپس دوباره شعب تشکیل جلسه می‌دهند که البته در روز گذشته گزارش نهایی شعب آماده شده است.

مطهری  ادامه داد: در حال حاضر 6 کمیسیون با متقاضی اضافی همراه بودند که مقرر شده نواب رئیس هر کدام با 3 کمیسیون در خصوص رفع مشکل جلسه تشکیل دهند و در صورت عدم رفع مشکل فردا بحث پیگیری خواهد شد تا موضوع تعیین تکلیف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی