بازدید 2292

عصبانیت هیات رئیسه از مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال!

کد خبر: ۵۹۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 05 June 2016
اظهارات امیر حسین حسینی در خصوص جلسه هایت رئیسه فدراسیون فوتبال باعث ایجاد شبهاتی شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، همین چند روز پیش بود که محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان و عوض هیات رئیسه فدراسیون در مورد جلسه اینده هایت رئیسه صحبت کرد که در نهایت تعجب مدیر روابط عمومی فدراسیون به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که شیعی نگران برگزاری تاریخ جلسه نباشد!
حالا کاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون در این باره واکنش نشان داده و می‌گوید:تا این ساعت تاریخ جلسه‌ای را به ما اعلام نکردند اما پیشنهاد ما این است که با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و اینکه ما باید از استان‌های دیگر به تهران بیاییم، جلسات را در عصر برگزار کنند تا بتوانیم روزه بگیریم. امیدوارم هر چه زودتر تاریخ برگزاری جلسات مشخص شود تا بتوانیم در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشیم.

وی در مورد انتقادهای محمود شیعی از عدم برگزاری جلسات و پاسخ حسینی مدیر روابط‌ عمومی فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: به نظرم به مدیر روابط عمومی ارتباطی پیدا نمی‌کند که در این زمینه صحبت کند. از شیعی سؤالی در مورد برگزاری جلسات هیأت رئیسه پرسیدند که او هم نظر خود را گفته و به نظر من باید جلسات هیأت رئیسه برگزار شود تا در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنیم. حرف اشتباهی زده نشده است اما در حیطه وظایف مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیست که به آن پاسخ دهد چرا که او یک کارگزار است و هیچ موقع یک کارگزار جواب رئیسش را نمی‌دهد.  ما در جلسه آینده هیأت رئیسه قطعا به این مسئله خواهیم پرداخت و این موضوع را پیگیری می‌کنیم چرا که این مسئله اشتباه است و باید در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

بعد از این واکنش شیعی هم با عصبانیت از رفتار امیر حسین حسینی می‌گوید:باید بگویم که من نگران نیستم بلکه باید او (حسینی) نگران باشد چرا که فارغ از وظایف خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: یا اینگونه صحبت کردن‌ها با توصیه مسئولان بوده و یا سرخود صورت گرفته است که اگر سرخود باشد باید بگویم در حیطه وظایف مدیریت فدراسیون فوتبال نیست که در خصوص هیأت رئیسه صحبت کند. اگر فدراسیون فوتبال اجازه چنین برخوردهایی را بدهد به خودش و فوتبال ضربه می‌زند. بهتر است مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم وظایف خود را انجام دهد وگرنه منتظر تبعات صحبت‌هایش باشد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی