بازدید 3371

محسن رضایی: دشمن درپی تضعیف جایگاه رهبری

فرمانده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: پاسداری در حقیقت برای این است که جامعه از مسیر توحید خارج نشود و به ظلم کشیده نشود.
کد خبر: ۵۹۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 26 May 2016
فرمانده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: پاسداری در حقیقت برای این است که جامعه از مسیر توحید خارج نشود و به ظلم کشیده نشود.

به گزارش مهر، محسن رضایی در جمع پیشکسوتان سپاه عاشورا اظهار داشت: پاسداران با انتخاب سالروز میلاد امام حسین(ع) به‌عنوان روز پاسدار و انتخاب سالروز میلاد حضرت قمر بنی‌هاشم به‌عنوان روز جانباز در تقویم می‌خواهند بگویند که آماده‌اند تا آخرین قطره خون از مسلمین دفاع کنند.

وی ادامه داد: اما چرا پاسداری ضرورت دارد؟ بهترین کلامی که می‌تواند پاسخ این پرسش باشد این تعبیر الهی حضرت اباعبدالله است که فرمودند که من برای تظاهر و ایجاد فساد به صحنه نیامده‌ام بلکه برای اصلاح امت جدم آمده‌ام. در حقیقت پاسداری برای این است که جامعه از مسیر توحید خارج نشود و به ظلم کشیده نشود.

دبیر تشخیص مصلحت نظام  افزود: اسلام بدون پاسداری از آن کامل و تمام اجرا نمی‌شود و بنابراین پاسداری از اسلام جزوی از دین است و ولایت استمرار دین انبیا و امامت است و تنها دینی که چنین خاصیتی دارد دین اسلام است و عبارت اصلاح جامعه اسلامی، اشاره به ایجاد اصلاح بین مسلمانان است و هم اشاره به وضعیت فکری و باورهای مردم دارد که از دین خدا فاصله نگیرند.

وی ادامه داد :غرب‌زده‌ها  و مرتجعین هنوز نتوانسته‌اند به درک و باور واحدی از جمهوری اسلامی برسند و بسیاری از دعواهای سیاسی در ایران نیز مربوط به عدم تفکیک مفاهیم و نپذیرفتن اصول قانون اساسی است و مجموع این عوامل نشان می دهد آمریکایی ها نیت شومی دارند و می خواهند در آینده جنگی را بر ضد ایران تحمیل کنند که ایران قدرت مقابله به مثل نداشته باشد.

رضایی تصریح کرد: قطع امید مردم از نظام و ناتوان سازی  رهبری از راهبردهای آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که برای رسیدن به این دو هدف  ار رسانه ها و کارهای تبلیغاتی از طریق ابزارهایی چون ماهواره و به منظور تغییر ارزش ها استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا در صدد نفوذ به نظام سرمایداری  ایران هستند، اظهار داشت: این تقابل می تواند به همان تقابل جبهه جاهلیت و اسلام ناب محمدی تعبیر شود و اتحاد کشورهای اروپایی و آمریکا  علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهد با تفرقه بین نخبگان و اندیشمندان کشور فاصله بیندازد.

فرمانده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: خنثی کردن جایگاه رهبری و جداسازی مردم از رهبری نظام در کنار پدیده نفوذ رخ می دهد و نمونه های عینی آن را در نوع رفتار واشنگتن در صدور روادیدهای فوری به اقشار خاص از جمله هنرمندان و نخبگان و دانشگاهیان می توان مشاهده کرد .


دبیر تشخیص مصلحت نظام در پایان با تاکید بر اهمیت اقتقادی مقاومتی اظهار داشت: هدف اقتقادی مقاومتی مورد نظر رهبری تحقق نظرات و اهداف در پایه های مختلف جامعه است  که برای این منظور باید جنبش مردمی در کشور شکل بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی