بازدید 2786
۱

كارآگاه بازي براي بازداشت مجرم سابقه‌دار

کد خبر: ۵۹۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 24 May 2016
كارآگاه بازي براي بازداشت مجرم سابقه‌دارمجرم سابقه‌دار وقتي تلفن همراه يك مسافر اتوبوس تندرو را سرقت مي‌كرد، خبر نداشت در جريان كارآگاه بازي‌هاي مالباخته گرفتار مي‌شود.

به گزارش جوان، صبح روز شنبه، 25 ارديبهشت‌ماه بود كه مردي وارد ايستگاه پليس در متروي چهارراه ولي‌عصر شد و با نشان دادن مردي با لباس قهوه‌اي به مأموران گفت كه آن مرد گوشي تلفن همراهش را سرقت كرده است. مأموران پليس هم خيلي زود مرد مظنون را بازداشت كردند. وقتي تلفن همراه شاكي از جيب مرد مظنون خارج شد، مأموران كلانتري 129 جامي در محل حاضر شدند و متهم را همراه شاكي به اداره پليس منتقل كردند.

شاكي در شرح ماجرا به پليس گفت: در حال خارج شدن از ايستگاه اتوبوس تندرو بودم كه اين مرد ضربه محكمي به من زد و از كنارم عبور كرد. همان لحظه متوجه شدم كه گوشي تلفن همراهم را از جيبم سرقت كرد. به دنبالش رفتم. براي اطمينان با گوشي ديگري كه داشتم به گوشي سرقتي‌ام زنگ زدم كه اين مرد گوشي‌ام را از جيبش بيرون آورد، آن را خاموش كرد و دوباره در جيبش گذاشت. وقتي مطمئن شدم كه دزدي كار خودش است به طرفش رفتم تا او را دستگير كنم كه متوجه من شد و به داخل ايستگاه مترو گريخت. من هم او را دنبال كردم و آنجا بود كه با كمك مأموران پليس مترو مرد سارق را گرفتار كرديم.

وقتي پرونده به دستور قاضي ذكيپور، بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 11 در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي قرار گرفت، سوابق متهم 45 ساله كه عبدالحسين.غ نام داشت، بررسي شد.

 تحقيقات نشان داد كه او از جيب‌بران سابقه‌دار است كه 11 بار به جرم سرقت و جيب‌بري بازداشت شده و اولين سابقه او متعلق به سال 67 است. در بررسي‌ها همچنين مشخص شد كه اين مرد هر بار خود را با عناوين جعلي مثل قنبريان، ميرزايي، عليپور و... به پليس معرفي مي‌كرد، اما سرانجام هويت واقعي‌اش مشخص مي‌شد.

سرهنگ كارآگاه حمـدالله عليزاده، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصوير بدون پوشش متهم براي شناسايي جرائم او از سوي قاضي صادر شده است و مالباختگاني كه به شيوه جيب‌بري به ويژه در محدوده ايستگاه‌هاي مترو و خصوصاً BRT چهار راه وليعصر، انقلاب، امام‌حسين و... مورد سرقت قرار گرفتند، براي پيگيري شكايات خود به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ در ميدان حـر - انتهاي خيابان 12 فروردين مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بعدر از مدتی می خونیم که 12 بار به جرم سرقت و جیب بری بازداشت شده است.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی