بازدید 2088

حمله دبیر مستعفی فدراسیون دوومیدانی به کیهانی

کیهانی اصل کاری را به من ارجاع نمی‌داد. تمام کارهای اجرایی فدراسیون باید زیر نظر دبیر باشد اما عملا این طور نبود و رئیس فدراسیون تک روی می‌کرد.
کد خبر: ۵۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 23 May 2016
دبیر فدراسیون دو و میدانی نسبت به اظهارات رئیس این فدراسیون واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، مجید کیهانی صبح امروز مدعی شد که روستایی به دلیل حضور در شرکت سایپا نمی‌تواند در فدراسیون راس ساعت حاضر شود. حالا روستایی نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون واکنش داده و می‌گوید: من به دلیل انجام کارهای اداری که در شرکت سایپا داشتم و تا مشخص شدن روال اداری دو ساعت با تاخیر می‌آمدم اما مشکل اصلی این نبود. من هم باید تمام وقت در فدراسیون کار کنم اما به دلیل انتقالی که وجود دارد سیستم  اداری زمان بر است و نمی‌توانستم تا وقتی کارم حل نشده، سایپا را رها کنم و بروم.

دبیر مستعفی فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه کیهانی گفته زمانی که روستایی‌فر به فدراسیون می‌آمد ما تمام کارها را انجام داده بودیم گفت: کدام کارها؟ چه مکاتبات بین‌المللی را انجام داده است.  وقتی حرفهایی را بدون سند و مدرک می‌زند دیگر پایم را در آن فدراسیون نمی‌گذارم.

روستایی فر تاکید کرد: فدراسیون با بودن کیهانی نه دبیر می‌خواهد و نه نائب رئیس او خودش تمام کارها را به تنهای انجام می‌دهد و با این شرایط نیازی به پست‌های دیگر وجود ندارد.

وی در مورد اینکه آیا کارهای دبیری را شما انجام می‌دادید یا خیر گفت: کیهانی اصل کاری را به من ارجاع نمی‌داد. تمام کارهای اجرایی فدراسیون باید زیر نظر دبیر باشد اما عملا این طور نبود و رئیس فدراسیون تک روی می‌کرد. حدود دو ماه است کارمندان حقوقی دریافت نکردند و عیدی سال گذشته آن‌ها هم باقی مانده و وقتی این ها را به کیهان می‌گفتم اعلام می‌کرد خودش پیگیری می‌کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی