بازدید 2150

صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در کشور راه اندازی می شود

رییس کمیته امداد خمینی(ره) از راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد در کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این صندوق یک صندوق کاملا رسمی بوده و از بانک مرکزی مجوز گرفته است.
کد خبر: ۵۸۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 16 May 2016
رییس کمیته امداد خمینی(ره) از راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد در کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این صندوق یک صندوق کاملا رسمی بوده و از بانک مرکزی مجوز گرفته است.

پرویز فتاح روز دوشنبه در جشن توانمندی و خودکفایی دو هزار و 16 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان در سنندج با بیان اینکه منابع این صندوق از طریق کمیته امداد و خیرین تامین خواهد شد افزود: این صندوق به مددجویان تحت پوشش امداد وام قرض الحسنه پرداخت می کند.

وی گفت: هم اکنون کمیته امداد امام خمینی(ره) دریافت وام و تسهیلات برای مددجویان تحت پوشش این نهاد به غیر از قرض الحسنه را ممنوع کرده است و این امر بسیار تاثیرگذار نیز بوده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه سال گذشته هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم اظهار کرد: این میزان اعتبار منجر به ایجاد 120 هزار فقره اشتغال در سطح کشور شد و در سال جاری ظرفیت داریم که دو برابر این آمار را جذب کنیم.
وی با اشاره به اینکه کارهای ما در امداد اقتضایی است ادامه داد: ایجاد اشتغال ما باید با شرایط، موقعیت، میزان سواد، میزان توانایی و امور دیگر تطبیق داشته باشد و اجازه دهیم که استعدادها شکوفا شوند و هر کس در هر زمینه ای توانایی و نبوغ دارد مشغول به فعالیت شود.
فتاح با بیان اینکه فعالیت های ما در کمیته امداد کاملا در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار دارد گفت: ایجاد هر اشتغال یک تیر به سینه رکود و به سمت آمریکا است.
وی با اشاره به اینکه استان کردستان با ظرفیت هایی که دارد می تواند بلای رکود را بشکند، ادامه داد: ما خادم و خدمتگزار این مردم هستیم و باید با تمام توان در راستای رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور تلاش کنیم.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: مردم ما دین خود را به نظام و انقلاب ایفا کرده و در تمامی عرصه ها حضور داشته اند و اگر امروز نقصی در کشور وجود داشته باشد به مسوولان برمی گردد.
در ادامه این آیین جشن از تعدادی از کارآفرینان برتر استان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
7348/6108





تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی