بازدید 3406
۳
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد

کنترل جاده‌های کشور با ۲۲۰۰ دوربین

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به کمبود اعتبارات در بخش راهداری گفت: با کمبود اعتبارات در بخش راهداری مواجه هستیم.
کد خبر: ۵۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 11 May 2016
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به کمبود اعتبارات در بخش راهداری گفت: با کمبود اعتبارات در بخش راهداری مواجه هستیم.

به گزارش تسنیم ، داود کشاورزیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بیش از 2 هزار کیلومتر انواع راه در کشور داریم که با احتساب کاهش قیمت قیر که بعد از کاهش قیمت نفت اتفاق افتاده دست کم باید سالی 6 یا 7 هزار میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته اعتبارات مصوب در بخش ملی و استانی بیش از 3 هزار میلیارد بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به کمبود اعتبارات در بخش راهداری تصریح کرد: امسال مجبوریم خود را با شرایط تطبیق دهیم و امیدواریم با افزایش فروش نفت و برداشته شدن برخی موانع برای انتقال پول و ارز رونقی در اعتبارات عمرانی دولت ایجاد شود و به طبع آن، شرایط بخش راهداری هم برطرف می‌شود.

وی نصب دوربین‌های مدار بسته در راه‌های ارتباطی کشور را از پروژه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: این دوربین‌ها به 2 هزار و 200 دوربین افزایش می‌یابد.

کشاورزیان تصریح کرد: با نصب این دوربین‌ها ‌همه راه‌های ارتباطی تحت کنترل در‌می‌آید و با این روش تخلفات رانندگی در محور‌ها قابل رویت می‌شود.

وی تخصیص بخشی از اعتبارات به ایمن‌سازی و ایمنی کردن تردد در محور‌ها را از اولویت برنامه‌های سازمان راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: با این روش حوادث جاده‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: بخشی از  اعتبارات راهداری به ایمن سازی جاده‌ها شامل نصب تابلوهای مورد نیاز، احیای خط کشی‌ها، اصلاح دوربرگردان‌ها‌، اصلاح شانه خاکی، پاکسازی حریم محور‌ها، روشنایی مسیر و کارهای حفاظتی در بخش نگهداری آسفالت استفاده می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
یعنی به فکر یک نفر نمیرسد که به جای این کارها باید راهها و جاده ها را اصلاح کنند؟؟؟؟!!
برای نصب دوربینها جهت جریمه کردن مردم اعتبار هست اما جهت نوسازی واسفالت راهها بودجه ندارید راههایی که احداث میشند بیش از یکسال دوام ندارند
همه اش 2200؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی