بازدید 16382

مطهری:برخی نمی‌خواهند وحدت برقرار شود

مطهری با عنوان این مطلب که ظاهرا آقای هاشمی قصد داشت در مراسم تنفیذ حضور پیدا کند، افزود: من فکر می‌کنم عده‌ای در میان مسئولان امنیتی هستند که نمی‌خواهند میان مقامات عالی رتبه نظام وحدت برقرار شود.
کد خبر: ۵۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۸ 06 August 2009
پخش اعترافات برخی بازداشت‌شدگان در آستانه مراسم تنفیذ که در آن آقایان هاشمی، خاتمی و موسوی متهم به رهبری انقلاب مخملی شدند مانع از حضور لااقل آقای رفسنجانی در مراسم تنفیذ شد.

به گزارش سایت روزنامه ایران دکتر علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دوری از تعصبات گروهی را موثرترین گام در جهت رسیدن به تعامل و همکاری بیشتر میان دولت و مجلس دانست و گفت: باید کشور را به سمت آرامش، کار و تلاش سوق دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که عدم حضور برخی مسئولان سابق کشور در مراسم تنفیذ و برخی از نمایندگان اصلاح طلب در مراسم تحلیف ناشی از همین تعصبات گروهی و حزبی است یا خصومت‌های شخصی، گفت: ممکن است این افراد اعتراضاتی به روند انتخابات و حوادث بعد از آن داشته باشند و هنوز قانع نشده باشند که با بررسی تقصیرات دو طرف و معرفی و مجازات عاملان آن می‌توان به تفاهم رسید.

عضو فراکسیون اصواگرایان مجلس پخش اعترافات آقایان محمد علی ابطحی و محمد عطریانفر در رسانه‌های گروهی را که در آن‌ نام برخی افراد و شخصیت‌ها به عنوان سران کودتا و آشوب‌های خیابانی برده شده بود، به عنوان مهم‌ترین دلیل عدم حضور هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفیذ دانست و تصریح کرد: به عقیده من پخش اعترافات برخی بازداشت شدگان در آستانه مراسم تنفیذ که در آن آقایان هاشمی، خاتمی و موسوی متهم به رهبری انقلاب مخملی شدند مانع از حضور لااقل آقای رفسنجانی در مراسم تنفیذ شد.

مطهری با عنوان این مطلب که ظاهرا آقای هاشمی قصد داشت در مراسم تنفیذ حضور پیدا کند، افزود: من فکر می‌کنم عده‌ای در میان مسئولان امنیتی هستند که نمی‌خواهند میان مقامات عالی رتبه نظام وحدت برقرار شود.

وی رسیدگی به اعتراضات و جرایم دو طرف را خواستار شد و گفت: کسانی که مردم را به آشوب دعوت کردند و هم کسانی که موازین اسلامی و حقوق مردم را در برخورد با معترضان زیر پا گذاشتند، باید مجازات شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مشکلات و اتفاقات اخیر را قابل حل توصیف کرد و افزود: اقداماتی که اخیرا شورای عالی امنیت ملی درباره مجازات برخی ماموران خاطی انجام داده طلیعه‌ای برای خروج از مشکلات و رسیدن به آرامش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بعضي وقتها فكر ميكنم آقايان نماينده مردم كره مريخ در مجلس هستند و انگار از خارجن و نمي بينند مردم و علماء بزرگ فرياد تظلم خواهي سر مي دهند و حقوقشان پايمال شده
شاه وقتي مردم كارد به استخوانشان رسيد و شعار مرگ بر شاه سردادن تازه گفت مردم مگر ناراضي هستند
بيدار شويد كه اگر مردم بيدارتان كنند ديگر دير شده و امروز تازه اول راهيم و فكر نكنيد همه چيز تمام شده خير تازه شروع شده اين مردم شهيد دادن و خون بر شمشير پيروز است.
مگر مي شود چاقو دسته خودش را ببرد
یادمون نره اونایی که توی تلوزیون اتهام پراکنی می کردند هم باید مجازات بشند!
با سلام
آقاي مطهري پاسخ دهند ، وقتي در مباني اختلاف هست وحدت چگونه ممكن است؟ خلط مبحث نفرمايند . فلسفه اگر مبتني بر معيارهاي اسلامي نباشد گمراه كننده است كه به نظر ميرسد ايشان را از قدرت بصيرت دور كرده است . بنده توصيه مي كنم اندكي بيش از پيش سكوت اختيار كرده و بيشتر در عالم تنهايي انديشه كنند.
خوب به اون افرادی که آقایان ابطحی و عطریانفر رو قانع کردند بگید بیان تلویزیون و از صدا سیما ما رو هم قانع کنند که تو انتخابات تقلب نشده.
بسیجی سابق
فرمايشات ايشان كاملا متين وصحيح ميباشد ايكاش عمل شود .
می شود بفرمایید کدام اقدامی از طرف شورای امنیت ملی در مجازات ماموران خاطی انجام گرفته، غیر از یک سری وعده و وعید که قبلاً هم سابقه داشته ولی بی نتیجه بوده.
آقای مطهری اعتراض وزیر بار زور نرفتن آشوب نیست
خدا به اون گروه مغرض خير بده كه هاشمي را مصمم‌تر كرده. اميدوارم آقاي مطهري هم راه پدرش رو ادامه بده و به صفوف مردم وارد بشه.
آقای مطهری شما سعی میکنید خود را بی طرف نشان دهید اما ........... تقاضا دارم خط و مشی خود را مشخص کنید یکی به نعل و یکی به تخته نکوبید لا اقل بدور از نگرانی های دنیوی کمی مثل پدر بزرگوار و برادرتان موضع خود را روشن کنید.
درخصوص بیانیه شورای امنیت ملی هم باید بدانید تا کنون فقط در حد حرف بوده اقدامی مشاهده نشده .
مطهری تنها اصولگرایی است که اصلاح طلبان قبولش دارند البته افروغ هم
بد نیست . محسن رضایی هم هی بد نیست
مطمئن باشيد دو تا آدم بدبخت رو پيدا مي كنند و همه كاسه كوزه ها رو سر اونا مي شكنند و بعدش تمام.
جناب آقاي مطهري فرزند استاد عزيزم :اگر معناي آرامش تحت فشار قرار دادن رهبري است ما ديگر گول شخصيتها و يا سوابق را نمي خوريم و پشت سر ولي امر خود هستيم شما هم بهتر است تكليف خود را در اين كارزار و حضور اصحاب جمل و تجمع مسجد ....مشخص كنيد . هنوز هم به شما علاقمنديم
آيا كسي را از شخصيت‌هاي نظام مي‌شناسيد كه مردم را به آشوب دعوت كرده باشد ؟!!!
ولي ميتوان آدرس دستگاه‌هاي زيادي را داد كه عملشان منجر به آشوب كشيده شدن تجمعات گرديده است.
زنده باد بزرگمرد آزاده حقیقت جو
الحق و الانصاف که خونهای آن شهید بزرگوار در رگهایت جاریست
نکته بسیار مهمی را در خصوص وحدت مسئولین ایشان اشاره نمودند همانطور که خیلی از کشورهای عربی و پاره ای از کشورهای ذینفع اختلافات بین المللی ایران و در داخل کشور افرادی با نفوذ دوست دارند که بین مسئولین اختلاف باشد تا آنها کار خود را پیش ببرند و این به سران اصلی کشور برمی گردد تا آنان را و جایگاه انها را شناسائی کنند .
با کسانی که حقوق ملت را زیر پا می گذارند چطور میتوان به وحدت رسید.
کسی مردم را به آشوب دعوت نکرده، ملت که ناقص العقل نیستند که منتظر دستور باشند.
در كل اردوگاه اصولگرا دو تا آدم منطقي و ميانه رو يافتو. دكتر رضايي و دكتر مطهري. اما يكي جلو كيهان و بگيره كه هر دو رو بسته به باد تهمت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی