بازدید 4324

امنیت کامل انتخابات را تامین می‌کنیم

کد خبر: ۵۸۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 25 April 2016
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس، در روز دهم اردیبهشت، گفت: تمام تمهیدات لازم برای برقراری امنیت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه فارس اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت، گفت: نیروی انتظامی تنها تامین کننده امنیت انتخابات است و هیچ دخالتی در روند اجرا و برگزاری آن ندارد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم ارتقاء سطح آموزش کارکنان نیروی انتظامی، گفت: آموزش‌ها باید مستمر و کاربردی باشد تا اثر بخشی و اثرگذاری خود را نشان دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس تقویت روحیه دین باوری و نظم و انضباط در کارکنان پلیس را بسیار مهم دانست و گفت: باید با انجام اقدامات مناسب، اقتدار سازمانی خود را افزایش دهیم.

گودرزی با بیان اینکه وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است، ادامه داد: برقراری امنیت مطلوب توسط پلیس با توجه به توکل بر خداوند، پشتیبانی مردم، مدیریت مبتنی بر اخلاق مداری و همچنین جامعه محوری محقق خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در راستای برقراری امنیت مطلوب در جامعه استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست نظامیان آمریکایی در واقعه "طبس"، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد توطئه‌های مختلف در صدد ایجاد ناامنی در کشور بوده و هستند که الحمدالله در این راه همواره ناکام مانده‌اند و خواهند ماند و واقعه طبس نیز نشان دهنده عنایت ویژه خداوند به رزمندگان اسلام بود.

گودرزی با تأکید بر اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه است، گفت: این امنیت با تلاش‌های نیروهای امنیتی و پشتیبانی مردم از آنها تحقق یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی