بازدید 2297

ثبت رکورد تاریخی 19 پنالتی به نفع بارسلونا

آبی‌اناری‌ها رکورد پنالتی‌هایی که به نفع یک تیم گرفته شده را شکستند. پیش از این، دیدار داوران 16 پنالتی به سود این تیم اعلام کردند و با رکورد رئال بتیس در فصل 92-1991 برابر بود.
کد خبر: ۵۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 25 April 2016
 بارسلونا با فوتبال تهاجمی اش رکورد دیگری را به ثبت رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار برابر اسپورتینگ خیخون از هفته سی‌ و پنجم لالیگا، آبی‌اناری‌ها رکورد پنالتی‌هایی که به نفع یک تیم گرفته شده را شکستند. پیش از این، دیدار داوران 16 پنالتی به سود این تیم اعلام کردند و با رکورد رئال بتیس در فصل 92-1991 برابر بود.

با سه پنالتی که داور در دیدار شنبه شب به نفع بارسلونا گرفت، این رکورد به 19 رسید. اولین پنالتی پس از اصابت توپ به دست ورانخس گرفته شد. پنالتی دوم نیز زمانی رخ داد که نیمار درون محوطه جریمه با خطا روی زمین افتاد و کلوس گوس آن را خطا اعلام کرد. سومین پنالتی نیز بار هم برای خطا روی نیمار به نفع آبی‌اناری‌ها سوت زده شد. البته صحت هر سه پنالتی از سوی رسانه ها و کارشناسان داوری با تردید و ابهام مواجه شد.

در اسپانیا رئال مادرید با 9 پنالتی پس از بارسلونا قرار دارد. در انگلیس برای لسترسیتی 11 پنالتی گرفته شده است. تورینو در سری A ایتالیا نیز در همین شرایط قرار دارد. در آلمان برای وردربرمن تاکنون 9 پنالتی گرفته شده است و پاری‌سن‌ژرمن با هشت پنالتی، کمترین پنالتی‌های به نفع گرفته را در میان لیگ‌های اروپایی به خود اختصاص داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی