بازدید 2345

برخورد با گرانی نیازمند دستورالعمل جدی دولت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت مهار گرانی،گفت: دولت باید دستورالعمل جدی برای برخورد با گرانی در دستور کار داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 24 April 2016
غلامحسین شیری علی آبادی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه از گرانی های موجود در بازار انتقاد کرد.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت بر بازار، افزود:گرانی های مکرر و نرخ گذاری های دور از ذهن مردم را به سختی معیشت دچار کرده است.

انتقاد از گرانی و عدم نظارت بر قیمت ها در بازار

وی با انتقاد از گرانی و عدم نظارت بر قیمت ها در بازار،تاکید کرد: دولت باید بر تعیین قیمت ها و همچنین بازار نظارت کند، تا اعمال سلیقه درخصوص نرخ ها صورت نگیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه باید مکانیزم مشخصی برای ثبات نرخ ها در بازار تعیین شود،افزود:درحال حاضر بسیاری از فروشندگان و عرضه کنندگان خود اقدام به افزایش نرخ ها کرده و هیچ مقام مسئولی پاسخ گو نیست.

انتظار مردم از دولت مهار گرانی است

وی با تاکید بر اینکه بی ثباتی در نرخ ها عواقب بدی به همراه دارد، افزود: و ایجاد ثبات نسبی در قیمت ها است.

شیری علی آبادی با بیان اینکه مسئولان باید با عملیاتی کردن شعار سال به جنگ با گرانی بروند،تصریح کرد: در صورتی که اقتصاد کشور ما در برابر تکانه های مختلف داخلی و خارجی مقاوم شود؛امکان نفوذ گرانی به بازار وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: باید بدانیم تنها کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور جدی گرفتن بحث اقتصاد مقاومتی است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:دولت باید شیوه و روشی متمایز از روش های امتحان شده در خصوص برخورد با گرانی درنظر بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی