بازدید 4828

توجیه دیناموزاگرب بابت جا گذاشتن پدیده ۱۸ ساله

کد خبر: ۵۷۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 24 March 2016
باشگاه دیناموزاگرب کرواسی نشان داد که آنقدرها هم حواسش به آنته کوریچ، پدیده 18 ساله‌ این باشگاه که نامش در فهرست خرید چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته، نیست.
به گزارش تابناک ورزشی، دیناموزاگرب در هفته جاری در لیگ دسته اول فوتبال کرواسی میهمان هاجوک اسپلیت بود و پس از این بازی مأموران آژانس مبارزه با دوپینگ کرواسی به صورت تصادفی کوریچ را برای تست دوپینگ انتخاب کردند.
اما دیناموزاگربی‌ها منتظر نماندند که تست دوپینگ از پدیده 18 ساله‌شان گرفته شود و اعضای این تیم بازیکن پرطرفدار خود را در خانه هاجوک اسپلیت رها کردند و با اتوبوس به زمین تمرینی‌شان برگشتند.
در واقع مسئولان کادر فنی و تدارکات باشگاه دیناموزاگرب آنقدر تحت‌تأثیر شکست‌شان برابر هاجوک قرار گرفته بودند که متوجه نبودن کوریچ نشدند. کوریچ که پس از انجام تست دوپینگش متوجه جا ماندن از اتوبوس تیم شد، با زوان مامیچ، سرمربی تیم تماس گرفت و به این ترتیب خودرویی برای برگرداندن کوریچ به اشتادیون پولیود فرستاده شد. مسئولان باشگاه دینامو زاگرب برای توجیه جا گذاشتن پدیده‌شان در خانه حریف ادعا جالبی انجام داده و گفته‌اند که پلیس به راننده اتوبوس‌شان دستور داده است که محل را ترک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی