بازدید 3868
۳

داوران خواستار اخراج اسکوچیچ از ایران شدند!

این مربی به تازگی هم داوران ایران را با پلنگ صورتی یک شخصیت کارتونی مقایسه کرده و روز گذشته هم در تبریز از کلمات بسیار رکیکی علیه داوران استفاده کرده که حرمت قلم اجازه بیان آن را نمی‌‌دهد
کد خبر: ۵۷۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 11 March 2016
علی خسروی بار دیگر با مصاحبه اش جنحال آفریده است.
به گزارش تابناک ورزشی، این داور بازنشسته که زیاد مصاحبه می کند و در رسانه ها بابت مسایل داوری موضع می گیرد، این بار در مورد رفتارهای دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد خوزستان نسبت به داوران ایرانی واکنش نشان داد و گفت: من نه به عنوان سخنگوی کانون داوران و نه به عنوان یک داور سابق فوتبال بلکه به عنوان یک هموطن ایرانی از مسئولان می‌خواهم که دیگر اجازه فعالیت به این مربی خارجی را در فوتبال ما ندهند!
وی ادامه داد: نمی‌خواهم به نژادپرستی متهم شوم اما معتقدم یک مربی خارجی از هر کشوری که می‌خواهد باشد اروپایی، عربی یا آفریقایی فرقی نمی‌کند نباید در ایران به داوران ما بی‌حرمتی و بی احترامی کند. اسکوچیچ اولین بار به داوران ما کلمه سارق را گفت و وقتی به او اعتراض شد گفت که منظور خاصی نداشته است.

خسروی تصریح کرد: این مربی به تازگی هم داوران ایران را با پلنگ صورتی یک شخصیت کارتونی مقایسه کرده و روز گذشته هم در تبریز از کلمات بسیار رکیکی علیه داوران استفاده کرده که حرمت قلم اجازه بیان آن را نمی‌‌دهد. البته برخی که می‌خواهند رفتار و گفتار اسکوچیچ را ماستمالی کنند می‌گویند او دیروز در تبریز از کلمه لعنتی استفاده کرده اما در حالیکه او یک فحش رکیک به داوران ما داده و رضا کرمانشاهی داور مسابقه در گفت‌وگو با من این مسئله را تأیید کرد و حتی گفته که کلمات استفاده شده از اسکوچیچ را به هوشنگ کحالی ناظر داوری مسابقه گزارش کرده است.
این داور بین‌المللی فوتبال ایران با درخواست از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین مسئولان هیأت فوتبال خوزستان عنوان کرد: بهتر است که این داور را روز شنبه از ایران اخراج کنند و به رفتار و گفتار رکیک و بی‌ادبانه او رسیدگی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
آخرش نفهمیدیم داوربایداخراج بشه ازایران یااسکوچیچ؟خخخخخخخح
به روباه گفتن شاهدت کیه گفت کرمانشاهی
سلام اویک مربی با شخصیتی است
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری