بازدید 4449

ماجرای دوپینگ علی‌حسینی به وسیله پدرش!

عزیز علی‌حسینی خودش اعتراف کرد که خودش به پسرش دارو داده است. در آن زمان افشارزاده برای او حکم زد تا در کنار پسرش باشد و از او مراقبت کند.
کد خبر: ۵۷۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 06 March 2016
مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید:زمانی‌که برای نمونه‌گیری به اردو آمدند، پدرش گفت که سعید مشکلی ندارد، اما بعد از آن به ما گفت که حدود 3 ماه قبل به پسرش دارو داده است.
به گزارش تابناک ورزشی، چند سال است که علی حسینی وزنه بردار آینده دار ایران از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری محروم شده و این ورزشکار به خاطر عدم پیگیری های فدراسیون انتقادات زیادی را به آنها وارد کرده است.

 حالا مربی اسبق تیم ملی وزنه‌برداری درباره صحبت‌های پدر سعید علی‌حسینی مبنی بر مقصر بودن کادر پیشین تیم ملی در مثبت اعلام شدن نتیجه دوپینگ فرزندش گفت: عزیز علی‌حسینی خودش اعتراف کرد که خودش به پسرش دارو داده است. در آن زمان افشارزاده برای او حکم زد تا در کنار پسرش باشد و از او مراقبت کند. چطور در حالی‌که او 24 ساعته در اردوهای تیم ملی حضور داشت، ما چنین کاری انجام داده‌ایم و می‌گوید پسرش در اختیار ما بوده است.

وی تصریح کرد: من، رضازاده و زارع دروغ می‌گوییم، اما بچه‌هایی که در اردو بودند از جمله سلیمی، ابراهیمی، بهروزی و... که واقعیت ماجرا را می‌دانند، از آنها سؤال کنید. چطور در حالی‌که او حتی اجازه استفاده از مکمل‌هایی که ما به بچه‌ها می‌دادیم، به پسرش را نمی‌داد و خودش از بیرون تهیه می‌کرد، چنین حرفی را مطرح می‌کند. از افشارزاده می‌توانید سؤال کنید، زمانی‌که علی‌حسینی به اردو آمد، پدرش همراهش بود و حتی در مسابقات کره‌جنوبی هم کنار پسرش بود.

پانزوان گفت: زمانی‌که برای نمونه‌گیری به اردو آمدند، پدرش گفت که سعید مشکلی ندارد، اما بعد از آن به ما گفت که حدود 3 ماه قبل به پسرش دارو داده است، در حالی‌که اگر قبل از نمونه‌گیری به ما می‌گفت اجازه این کار را نمی‌دادیم و برایش کاری می‌کردیم و در نهایت یکی‌، دو سال محروم می‌شد. تمام مسئولان وقت ورزش در جریان این ماجرا بودند، چرا آن زمان پیگیری نکردند، چون واقعیت معلوم بود، اما حالا این موضوعات را مطرح می‌کنند. خدا را شکر آنها به هیچ عنوان به مکمل‌هایی که ما به وزنه‌برداران می‌دادیم اطمینان نداشتند و از آنها استفاده نکردند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی