بازدید 4057

درخواست کاندیدای بهترین دروزاه‌بان جهان از روحانی!

نامزد بهترین گلر جهان در بخش فوتسال بانوان می‌گوید دوست دارد شرایطی به وجود بیاید که وی بتواند در دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کند.
کد خبر: ۵۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 02 March 2016
یکی از نامزدهای بهترین دروزاه‌بانی جهان در فوتسال بانوان می‌گوید: من چون لیسانسم را از دانشگاه پیام نور گرفتم دوست داشتم ارشدم را هم در این دانشگاه بخوانم که موافقت نکردند.
به گزارش تابناک ورزشی، فرزانه توسلی یکی از 10 نامزد بهترین دروازه بان فوتسال بانوان جهان در سال 2016 است. وی که به عنوان یک دانشجو تحصیل می کند می گوید:بزرگترین خواسته‌ام فراهم کردن بستری برابر بین ورزش بانوان و مردان است. ما زمانی که از بازی‌های قهرمانی آسیا برگشتیم چیزی ندیدیم. نمی‌گویم یک آدم مادی هستم، اما اگر دو سال دیگر ورزش را کنار بگذاریم چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم؟ خیلی از ورزشکاران مرد با دستمزدهایی که می‌گیرند بار خود را می‌بندند، اما در بخش بانوان این طور نیست. مشکل دیگری که داشتم این بود که بعد از قهرمانى در آسیا به وزارت ورزش رفتم تا براى کارشناسی ارشد اقدام کنم که به من گفتند فقط می‌توانم در دانشگاه آزاد به ادامه تحصیل بپردازم. من چون لیسانسم را از دانشگاه پیام نور گرفتم دوست داشتم ارشدم را هم در این دانشگاه بخوانم که موافقت نکردند و من هنوز منتظر جواب وزارت علوم هستم تا با خواسته من موافقت کنند و به من اجازه ادامه تحصیل در پیام نور را بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی