بازدید 4997

سر و کله مجیدی پیدا شد؛ مشکل خانوادگی داشتم!

کد خبر: ۵۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 01 March 2016
فرزاد مجیدی سرانجام بعد از یک هفته غیبت سرو کله اش پیدا شد.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه فرزاد مجیدی یک هفته در تمرینات استقلال غایب بود و انتقادهای زیادی پیرامون پاسخ ندادن به تلفن همراهش از سرپرست موقت آبی پوشان صورت گرفت سرانجام وی ساعتی پیش سرو کله اش بعد از یک هفته پیدا شد.

فرزاد مجیدی درباره غیبتش در تمرینات اخیر آبی‌ها گفت: به دلیل مساله مهم خانوادگی که برایم پیش آمد، ناچار شدم چند روزی دور از استقلال باشم. برای این موضوع هم از آقای مظلومی سرمربی محترم تیم کسب اجازه کردم.

او افزود: تنها دلیل عدم حضور من در تمرینات، رسیدگی به مساله شخصی و کار مهمی بود که برایم پیش آمد و این مساله ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. استقلال تیم بزرگ و محبوب من است و افتخار می‌کنم در آن حضور دارم. شایعاتی هم که در مورد من مطرح شد، به هیچ وجه صحت نداشت. من سرباز استقلال بزرگ هستم و به این مساله افتخار می کنم.

سرپرست استقلال اضافه کرد: سرپرست اصلی استقلال منصور خان پورحیدری است که حکم پدر تیم را دارد و احترام و ارادت بسیاری برای ایشان قایلم. آقای عبداللهی نیز از بزرگان و چهره های فراموش نشدنی استقلال هستند که حضور کنار آنها برایم افتخار و تجربه ای ارزنده است. از زحمات و اعتماد مدیر عامل محترم باشگاه جناب آقای افشارزاده و همین طور سرمربی محترم تیم آقای مظلومی نیز تشکر میکنم. از فردا نیز با تمام انگیزه در خدمت استقلال خواهم بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی