بازدید 3385

حمایت تاج از ریاست اینفانتینو در فیفا

کد خبر: ۵۷۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 24 February 2016

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعتقاد دارد که گزینه سوئیسی که در انتخابات ریاست فیفا نامزد شده، گزینه پخته‌ای برای تصدی این پست است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در خصوص سفر علی کفاشیان و علیرضا اسدی به سوئیس برای حضور در انتخابات فیفا، گفت: رئیس فدراسیون به همراه دبیرکل این فدراسیون راهی سوئیس شده‌اند تا برای انتخابات فیفا در این کشور حضور داشته باشند. من هم هفته گذشته به مالزی رفته بودم که در این سفر در جلسه AFC و همچنین کمیته اجرایی فیفا شرکت کردم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با جیانی اینفانتینو و اینکه آیا رأی ایران در انتخابات فیفا به این گزینه است، تصریح کرد: جلسه بسیار خوبی با اینفانتینو داشتم و من او را گزینه بسیار پخته‌ای برای تصدی این پست می‌دانم. البته تمام جوانب باید در نظر گرفته شود و مطمئناً هم آقای کفاشیان به بهترین گزینه رأی خواهد داد. من نمی‌گویم رأی ما اینفانتینوهست، بلکه می‌گویم او گزینه بسیار پخته‌ای است!

تاج درباره امنیت ایران در میزبانی از تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما میزبانی بسیار خوبی از آنها داشتیم و ورود و خروج الجیش و النصر به صورت کامل فیلمبرداری شده و مستنداتی را تهیه کرده‌ایم که قرار است با توجه به ادعای عربستانی‌ها به AFC ارسال کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی