بازدید 7579
۵

تماشاگران استقلال ومتلک مجیدی به پرسپولیسی ها!

صادقانه می‌گویم هر کسی هم دوست دارد می‌تواند از جمعیت امروز فتوشاپ تهیه کند و برای تیم‌شان استفاده کنند زیرا ۱۰-۱۵ هزار نفر هم بیرون ورزشگاه ماندند.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 19 February 2016

سرپرست جوان تیم استقلال از دیدن تماشاگران امروز استقلال در ورزشگاه آزادی به وجد آمد و به تیم حریف طعنه زد.

به گزارش تابناک ورزشی ، فرزاد مجیدی پس از پیروزی دو بریک مقابل گسترش درجمع خبرنگاران در مورد حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه گفت: فکر می‌کنم نمی‌خواهید درباره بازی صحبت کنم. حضور فرهاد برای حمایت از تیم بود. او همیشه پیگیرشرایط استقلال است و با تصمیم خودش به ورزشگاه آمده بود تا تیم را حمایت کند. قصد داشت در تمرین استقلال هم حضور پیدا کند که به دلیل مشکلات شخصی نتوانست زیرا پروازش دیشب بود. امشب هم از ایران می‌رود.

سرپرست استقلال در مورد شایعه سرمربیگری فرهاد مجیدی دراین تیم گفت: این بحث صحت ندارد. مجموعه مدیریتی و کادر فنی برای استقلال زحمت کشیده‌اند و تیمی که فینالیست جام حذفی است و در کورس قهرمانی لیگ هم قرار دارد نیازی به تغییر کادر فنی ندارد. فرهاد مجیدی برای حمایت آمده بود. من چون برادرم است این حرف را نمی‌زنم. باید از مجیدی تقدیر کرد که برای حمایت به ورزشگاه آمده بود!

مجیدی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: باید از هواداران استقلال هم تشکر کنم. صادقانه می‌گویم هر کسی هم دوست دارد می‌تواند از جمعیت امروز فتوشاپ تهیه کند و برای تیم‌شان استفاده کنند زیرا ۱۰-۱۵ هزار نفر هم بیرون ورزشگاه ماندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
اين متلك كه بيشتر متوجه اخوى بزرگشون بود !!!
اگه 10و15هزارپشت ورزشگاه ماندن پس چرا طبقه پایین خالی بود آقای فرزاد خان این جام مال ماست درود
برعلی کریمی
برو داداش...اون موقعی که تیم شما صدر جدول بود و با اختلاف صدرنشین بودید 3هزار نفرم ورزشگاه نمیومدن اماششم جدول بودیم 80هزارتا هواداراومد ورزشگاه حالا با کلی تبلیغاتو جو و اوردن نمیدونم اسطورتون و...60الی 70هزار هوادار اوردید حالا دیگه چرا انقد جو میگردتون...شما که خوبه دنیا هم میدونه پرسپولیس ته جدولم باشه طرفداراش از ابی بیشتره...هرکی بگه غیر از اینه درو غمیگه.
فرهاد عشق است اسطوره محبوب آبیها
دوستت داریم و تشکر بابت حضور در ورزشگاه آزادی
باریک .استقلالی ها دارن یادمیگیرن ازپرسپولیسیها.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی