بازدید 5003

مستاجر بدقولی کرد، صاحبخانه آدم کشت!

کد خبر: ۵۶۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 17 February 2016
مرد صاحبخانه در درگیری با مستاجرش او را قربانی خشم خود کرد و با شلیک گلوله از پای درآورد.

به گزارش جام‌جم ، دو روز پیش مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد داخل خودروی پرایدی که حوالی روستای نیماور شهرستان زنجان پارک شده، جسد غرق به خون مردی دیده می‌شود. ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی خودرو، مشاهده کردند راننده 30 ساله بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده و ساعاتی از مرگ او می‌گذرد.

در بازرسی خودرو، مدارک هویتی مقتول کشف و در ادامه با شناسایی خانواده وی مشخص شد او با مردی بر سر مسائل مالی و اجاره خانه اختلاف داشته و به او ظنین هستند. تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روز بعد دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان زنجان در بازجویی به قتل مرد جوان اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: چندی پیش در جریان ملاقاتی که با مقتول داشتم، قرار شد طبقه فوقانی خانه پدری‌ام را به او اجاره دهم. او هم مبلغ 1.5 میلیون تومان پول پرداخت کرد و قرار شد مستاجر قبلی آنجا را تخلیه و در زمان مقرر او اسباب‌کشی کند، اما مستاجر خانه را سر موعد تخلیه نکرد و این موضوع باعث اختلاف من و مقتول شد.

وی اضافه کرد: شب جنایت او مقابل خانه‌ام آمد و درباره تحویل خانه اجاره‌ای با من حرف زد که درگیری و مشاجره‌مان بالا گرفت. من هم عصبانی شدم و با سلاح شکاری که در خانه داشتم به سمت او شلیک کردم و با قرار دادن جسد داخل خودرو، آن را حوالی روستا رها کردم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل او روانه بازداشتگاه پلیس شد تا بزودی پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی