بازدید 3965
۱
بازتاب

رئیس العربی:سه پاس گل نکونام برای العربی کافی نیست!

نکونام در دو بازی اخیر خود یک گل زد و یک پاس گل داد و توانایی خود را ثابت کرد اما علی السلیطی رئیس باشگاه العربی نظری دیگر دارد.رئیس العربی در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر درباره عملکرد نکونام با تردید حرف زد!
کد خبر: ۵۶۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 16 February 2016

رئیس باشگاه العربی قطر که مخالف جذب نکونام بود و فشار زیادی به زولا آورد که به جای جواد بازیکن دیگری را خریداری کنند، در مصاحبه جدید خود از عملکرد اخیر کاپیتان سابق تیم‌ملی ایران به نوعی تمجید کرد ولی با کنایه اظهار داشت که تلاش‌های او کافی نبوده است!

به گزارش تابناک ورزشی، این حرف های رییس تیم العربی قطر که اشکان دژاگه را هم در ترکیب خود دارد می تواند مشکل او با بازیکنان ایرانی را عیان سازد. این انتقال انتقادهای زیادی را به همراه داشت زیرا هواداران و مدیر باشگاه از این خرید رضایت نداشت ولی زولا سرمربی تیم پافشاری کرد و او را هم‌بازی دژاگه کرد. در نهایت آل‌شافی مدیر باشگاه از سمتش استعفا داد.

رئیس العربی:سه پاس گل نکونام برای العربی کافی نیست!

نکونام در دو بازی اخیر خود یک گل زد و یک پاس گل داد و توانایی خود را ثابت کرد اما علی السلیطی رئیس باشگاه العربی نظری دیگر دارد.رئیس العربی در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر درباره عملکرد نکونام گفت: او در این مدت کوتاه توانسته توانایی خود را ثابت کند اما این کافی نیست، او باید کماکان تلاش‌های خود را در ادامه فصل انجام دهد تا به روند رو به رشد تیم کمک کند.

رئیس باشگاه العربی درباره آل‌شافی مدیر باشگاه که یکی از مخالفان سخت حضور نکونام در این تیم بود و پیش از این استعفا داده بود گفت: من با آل‌شافی ارتباط دارم او از فضای باشگاه دور نشده و تمام امور را دنبال می‌کند اما به خاطر شرایط خاصی از سمت خود استعفا داد. تیم به هدایت زولا تمرینات خود را انجام ‌می‌دهند تا با تمام قدرت مقابل الریان ظاهر شود . البته با بازگشت اشکان و جاسمی که هر دو در بازی قبل محروم بودند قدرت تیم بیشتر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازیکنانانش که عرضه ندارند حالا توقع بیجا دارد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی