بازدید 3296
حداد عادل:

لیست اصولگرایان هفته آینده نهایی می‌شود

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه تلاش های خوبی برای تهیه یک فهرست جامع، انقلابی و کارآمد انجام شده است، گفت: تا هفته آینده فهرست نهایی اصولگرایان آماده می شود.
کد خبر: ۵۶۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 27 January 2016
سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه تلاش های خوبی برای تهیه یک فهرست جامع، انقلابی و کارآمد انجام شده است، گفت: تا هفته آینده فهرست نهایی اصولگرایان آماده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در همایش کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضوع انتخابات و فعالیت های اصولگرایان اظهار کرد: امیدواریم انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، انتخاباتی پرشور، باشکوه، سالم و مبتنی بر اخلاق اسلامی و در عین حال انتخاباتی رقابتی و جدی باشد.

وی افزود: به لطف خدا کوشش های دوستان شما از جمله آقایان حبیبی، بادامچیان و سایر مسئولان موتلفه و همچنین دیگر اصولگرایان از حدود ۲ سال پیش انجام دادند به نتیجه رسید.

حداد عادل تاکید کرد: برخلاف انتظار و امید خیلی ها، اصولگرایان توانستند ائتلاف بزرگی را تشکیل دهند و شورای ائتلاف اصولگرایان با ۲۲ عضو به ریاست آیت الله موحدی کرمانی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه من این شورا را یک نعمت در کنار نعمت اصل انتخابات می دانم، گفت: اصولگرایان در چند سال اخیر به علل گوناگون به شاخه های مختلف تقسیم شدند اما مجموع این علت ها همه را به این نتیجه رساند که اصولگرایی و صداقت اصولگرایی ایجاب می کند که همه کنار هم باشند تا در انتخابات با یک فهرست وارد شوند.

حداد عادل افزود: ما به شکل گرفتن فهرست نهایی انتخابات خیلی نزدیک شدیم و من گواهی می دهم که در جلسات شورای ائتلاف هر جلسه نسبت به جلسه قبل ما شاهد وحدت بیشتری هستیم.

وی تصریح کرد: در این جلسات هیچ حزب و تشکلی خواهان سهمیه نشده است و سهم خواهی نکرده است و همه بر وحدت و شایسته گزینی تاکید دارند.

حداد عادل تصریح کرد: همچنین تلاش های خوبی برای تهیه یک فهرست جامع، منطقی، انقلابی، اسلامی، کارآمد و بهره مند از تنوع لازم انجام شده است و تا هفته آینده فهرست نهایی اصولگرایان آماده می شود. تا سپس خودمان را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی