بازدید 25097
۶

سقوط مرگبار تریلی و پژو به دره

برخورد یک دستگاه تریلی و پژو سقوط به دره منجر مرگ یک نفر شد.
کد خبر: ۵۶۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 26 January 2016
برخورد یک دستگاه تریلی و پژو سقوط به دره منجر به مرگ یک نفر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی گفت:بدنبال برخورد و سقوط به دره و آتش سوزی خودرو سواری پژو و تریلی در اتوبان جاده قره چمن - میانه, یک نفر جان خود را از دست داد.

حسینقلی زاده گفت:امروز در جاده قره چمن- میانه, حوالی قره چمن, برخورد سواری پژو تریلی و بدنبال آن سقوط آن به دره و آتش گرفتن خودروها, منجر به مرگ 1 تن شد.

وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت 18:10 به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بستان آباد , پایگاه اورژانس 115 قره چمن بمحل حادثه اعزام شد و با توجه به اینکه خودروها آتش گرفته بودند , عوامل آتشنشانی, هلال احمر و راهداری نیز بمحل اعزام شده و پس از تلاش مجموع این عوامل, تکنسینهای اعزامی مرگ 1تن راننده پژو را در صحنه حادثه تائید کردند.
 
حسینقلی زاده گفت:اکثرا حوادث ترافیکی در نزدیکی شهرها روی میدهد و علل اصلی این حوادث خواب آلودگی و خستگی راننده است , که شاید با لحظه ای استراحت راننده, شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
مسیرهای منتهی به میانه خیلی جاده هاش خطرناکند.من از تبریز به میانه رفتم و از میانه به خلخال هردو جاده پر از تریلی و ماشین های سنگین با جاده های دوبانده و پیچ در پیچ.
در روزهای برفی استان آذربایجانشرقی که نه اثری از راهداری است و نه نمک پاشی جاده ها، آیا لغزنده بودن جاده هم تقصیر راننده هاست؟ ایکاش از تعداد تصادفات رانندگی تبریز در روز گذشته به دلیل یخ زدگی اتوبان کسایی گزارشی تهیه می شد.
جاده های آذربایجان را وزارت راه ول کرده به امان خدا. البته بقیه وزارتخانه ها هم در حوزه مسئولیتشان کمکارند.
چند تا عكس ديگه شبيه اين عكس ميذاشتين!!!!
یادت رفت بگی کامیونش هم چینی بود
گاز سوز کردن خود رو اگر ایمنی داشت . خارجی ها صد سال قبل اینکار را کرده بودند. بگو چرا در تصادفات خود روها منفجر میشوند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی