بازدید 62213
یک مقام عالی‌رتبه به احمدی‏نژاد:

رحیم مشایی از معاونت اولی ریاست جمهوری عزل شود

این مقام عالی‌رتبه در این دیدار همچنین گفته است که در کابینه دولت دهم، از رحیم مشایی در هیچ پستی استفاده نشود و بدین شکل در صورت تمکین رئیس‏جمهور، به نظر می‏رسد شاهد عدم حضور مشایی در ترکیب کابینه دولت دهم باشیم.
کد خبر: ۵۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۵ 19 July 2009
یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام در دیدار حضوری با رئیس‏جمهور، خواستار عزل اسفندیار رحیم ‏مشایی از معاون اولی وی شد.

به گزارش «تابناک» در پی انتصاب اسفندیار رحیم مشایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که در چهار سال اخیر، مطالب متعددی درباره وی مطرح شد، یک مقام عالی‌رتبه در دیدار حضوری با محمود احمدی‏نژاد، خواستار عزل رحیم مشایی شد.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر به «تابناک» گفت: این مقام عالی‌رتبه در این دیدار همچنین گفته است که در کابینه دولت دهم، از رحیم مشایی در هیچ پستی استفاده نشود و بدین شکل در صورت تمکین رئیس‏جمهور، به نظر می‏رسد شاهد  حضور نیفتادن مشایی در ترکیب کابینه دولت دهم باشیم.

این منبع آگاه افزود: رئیس‌جمهور پس از این دیدار، این مسأله را با ناراحتی با معاون اول خود در میان گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
الکی شایعه درست نکنین،من 5 دقیقه پیش با ایشون صحبت کردم
مقام عالی رتبه کیه؟
دکتر اگر بخواد کوتاه بیاد با حرف رهبری ممکن و لا غیر.
كسي با آقاي مشايي خصومت شخصي ندارد ، بلكه رفتارها و گفتارهاي غيرمنطقي ايشان به خودش ضربه زده است . پس همان بهتر كه ديگر هيچ مقامي به وي داده نشود چون ممكن است دردسرهاي آن براي دولت و ملت ، مشكل ساز شود .
من می دونم مقام عالیرتبه کیه.
بگم ؟ بگم ؟
اگر می خواست عوض کنه پس چرا انتخابش کرد؟!
در جواب دوستی که پرسیدن مقام عالی رتبه کیه؟ باید بگم که از نزدیکان اون منبع آگاه هست که خبر رو به تابناک داده و منبع آگاه هم از دوستان منابع ناآگاه مثل تابناک هست که با خبرش تابناک رو هم آگاه کرد و تابناک هم سایتی هست که اشخاص ناآگاهی مثل ما رو آگاه میکنه!
دوستان تابناکی خواهشا این رو چاپ کنید که کاربران یکبار برای همیشه توجیه بشن و دیگه در مورد مقام عالی رتبه و منبع آگاه و رسالت آگاه سازی تابناک از چاپ این اخبار سوال نکنند.

با تشکر
من هم 2دقیقه پیش بااوشون صحبت کردم!
اندکی صبر سحرنزدیک است.....
مشایی ان روی سکه احمدی نژاد و عصاره فضایل دولت نهم است . اگر او عزل شود تکلیف رییس دولت که همه اعمال و رفتار او را تایید می کرد چه می شود؟
یعنی رئیس جمهور ما این مقدار پیش بینی هم نمی توانست بکند که برای آقای مشائی همه موضع می گیرند ؟
حتما صلاحی دانسته که وی را انتخاب کرده
حرفهای آقای احمدی نژاد با عملشان 180 درجه فرق می کند. حرف ها و کارهای ایشان به جای اینکه به ضرر اسرائیل باشد به سود آنهاست.
ایشون استعفا دادند. والسلام.
ما هنوز نفهمیدیم ما ملت محرم هستیم یا نه.لطفا به چند سوال جواب بدید :منابع آگاه یعنی کیا-لباس شخصیا یعنی کیا-مقام عالیرتبه نظام یعنی کی-راستی شفاف سازی رو کی رواج داده
ایول، آگاه و نا گاه رو خوب امدی. تابناک، پند گیر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی