بازدید 4635
فوری

سوشا راهی بند عمومی اوین شد/ حداقل تا شنبه خبری از آزادی نیست

فعلا خبری از آزادی سوشا نیست و تاکنون حضور وی تا روز شنبه در زندان اوین قطعی بوده و در چنین مواردی حتی تا 3 ماه نیز قرار موقت بازداشت می‌تواند ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 06 January 2016
دروازبان تیم پرسپولیس که گفته می شد تا امشب آزاد می شود، از بند اختصاصی خارج شد اما وی را راهی بند عمومی زندان اوین کردند تا در کنار سایر زندانیان حداقل تا شنبه در حبس بماند چرا که دادسراها پنجشنبه تعطیل هستند و از شنبه هفته کاری را آغاز خواهند کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از میزان، سوشا مکانی دروازه بان خاطی تیم پرسپولیس که در قسمت قرنطینه زندان اوین حضور داشت، عصر امروز راهی بند عمومی زندان اوین در ندامتگاه یک شد. 
یک منبع آگاه قضایی با تایید این خبر اظهارداشت: مکانی از روزی که بازداشت شد در قسمت قرنطینه زندان اوین حضور داشت ولی امروز راهی بند عمومی شد. متاسفانه برخی افراد از آزادی مکانی خبر دادند که این خبر صحت ندارد. اینکه مکانی بخواهد آزاد شود تنها با دستور بازپرس پرونده انجام خواهد شد. 
این منبع آگاه ادامه داد: وکیل مکانی به قرار وی اعتراض داشته و داگاه باید آن را بررسی کند اما در صورتی‌که دادگاه نیز رای به آزادی او بدهد تنها پس از امضای بازپرس وی آزاد خواهد شد. تعجب می‌کنم که چرا برخی از افراد بدون اطلاعات در این خصوص صحبت انجام می‌دهند. فعلا خبری از آزادی سوشا نیست و تاکنون حضور وی تا روز شنبه در زندان اوین قطعی بوده و در چنین مواردی حتی تا 3 ماه نیز قرار موقت بازداشت می‌تواند ادامه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی