بازدید 25919
۲
برف در کوهرنگ به ۲متر رسید

بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری

بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و هم اکنون جاده های استان چهارمحال و بختیاری در پی بارش سنگین برف در حال مسدود شدن هستند.
کد خبر: ۵۵۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 30 December 2015
بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و هم اکنون جاده های استان چهارمحال و بختیاری در پی بارش سنگین برف در حال مسدود شدن هستند.

به گزارش مهر، با سامانه بارشی که امروز چهارشنبه وارد استان چهارمحال و بختیاری شد ابتدا بارش برف در مناطق غربی استان شدت گرفت و سپس بارش در بعد از ظهر به تمام نقاط استان از جمله شهرکرد رسید.

شدت بارش برف در این استان هم اکنون بسیار زیاد است و جاده های استان چهارمحال و بختیاری در پی شدت بارش برف در حال مسدود شدن هستند. هم اکنون تردد در جاده های ارتباطی استان بسیار کند شده است و لغزندگی جاده باعث انحراف خودرو ها از  جاده های این استان شده است.

جاده ارتباطی بروجن  - شهرکرد در محل کارخانه سیمان و کارخانه فولاد فرخ شهر در پی شدت بارش در حال مسدود شدن است و خودرو ها به سختی در حال تردد هستند.

 ارتفاع برف در گردنه های کوهرنگ نیز به حدود دو متر رسیده است و گردنه های ترددی این منطقه نیز مانند گردنه چری و تاراز در حال مسدود شدن است.

امداد رسانی به خودرو ها در گردنه های شهرستان کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ در خصوص بارش برف به خبرنگار مهر گفت: بارش برف در کوهرنگ از ظهر امروز آغاز شده است و شدت بارش آنقدر زیاد بوده است که ارتفاع برف در شهر چلگرد تا این لحظه به ۴۵ سانتی متر رسیده است.

مرتضی زمان پور اظهار داشت: ارتفاع برف هم اکنون در گردنه های این شهرستان از جمله گردنه تاراز و چری به بیش از دو متر رسیده است.

فرماندار کوهرنگ عنوان کرد: هم اکنون خودرو های بسیاری از مسافران که قصد سفر از استان به منطقه بازفت و یا استان خوزستان داشته اند در گردنه ها استان دچار مشکل شده اند و امداد رسان ها در حال امداد رسانی به آنها هستند.

وی بیان کرد: از مسافران درخواست داریم که در صورت نداشتن کار ضروری به این شهرستان سفر نکنند.

فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: مسافران باید در سفر به شهرستان کوهرنگ در حال حاضر تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ، باک پر از سوخت، غذا، لباس گرم، پتو و... به همراه داشته باشند.

نیروهای امدادی هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش درآمده اند

معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش درآمده اند، اظهار داشت: امداد رسانی در جاده های استان توسط نیروهای امدادی هلال احمر آغاز شده است.

برومند جهانگیری عنوان کرد: بارش سنگین برف در جاده های استان موجب کند شدن تردد و ایجاد مشکل برای بسیار از خودرو ها در جاده های استان شده است که هم اکنون نیروهای امدادی هلال احمر در حال امداد رسانی به این خودرو ها هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در استان چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ داوطلب جمعیت هلال احمر استان در زمستان کار امداد رسانی را انجام می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲
زیادم سنگین نیست. تبریز الان بیشتر از اونجا برف اومده
زيباترين جاي دنياست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی