بازدید 3428
گفتگو

یک بازیکن دیگر علیه قلعه‌نویی/ حیدری: مظلومی بازیکن را در رسانه‌ها خراب نمی‌کند!

بازیکن تاثیرگذار این فصل استقلال که در زمان حضور قلعه نویی بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود با تعریف از پرویز مظلومی علیه سرمربی تراکتورسازی موضع گرفت.
کد خبر: ۵۵۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 26 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، خسرو حیدری در مورد اینکه چرا تیم تان سخت می بازد گفت: اول از همه به تمرینات بسیار خوب ما برمی‌گردد. امسال واقعا تیم خوب تمرین می‌کند و مظلومی و صالح طراحی تمرینات بسیار خوبی دارند.فکر می‌کنم این دو نفر زوج بسیار خوبی را تشکیل دادند و قطعا وقتی بازیکنان خوب تمرین کنند ثمره‌اش در زمین نشان داده می‌شود.

از سوی دیگر تیم ما هم جوان شده و بازیکنانی مثل روزبه چشمی، محسن کریمی، بهنام برزای و علیرضا رمضانی در تیم ما انگیزه بسیار زیادی دارند و به تیم ما خیلی کمک می‌کنند. به نظرم بزرگترین پوئن تیم ما امسال یکدلی است. چه بازیکنی که درون زمین است و چه بازیکنی که بیرون دل‌شان برای تیم می‌سوزد و عامل همه این اتفاقات پرویز مظلومی است.

حیدری در ادامه توضیحاتش به فارس گفت: یک رفتار مظلومی فوق‌العاده است. بارها شده ما بازی را نبردیم اما او به ما گفته تقصیر من است و چیزی دست شما نیست. او همیشه می‌گوید برد برای خودتان و باخت برای من. انصافا با این حرف او خیلی روحیه می‌گیریم و روی خود من خیلی تأثیرگذار است.

شاید مظلومی در رختکن از کسی هم گلایه کند ولی هیچ وقت در رسانه‌ها بازیکنی را خراب نمی‌کند و این رفتارهایی که اشاره کردم یکی از عوامل سخت باختن استقلال است که شما سوال پرسیدید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی