بازدید 3250

کمین مالباخته برای شکار سارق جیب‌بر

کد خبر: ۵۵۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 07 December 2015
زن مالباخته بعد از یک هفته کشیک شبانه‌روزی بالاخره توانست فردی را که از او جیب‌بری کرده بود، به دام بیندازد.

به گزارش شرق، دستگیری سارق جیب‌بر در ایستگاه بی‌آر‌تی چهارراه سرسبز چند روز پیش از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠، به کلانتری نارمک اعلام شد.  با حضور مأموران در محل، زنی به آنها گفت زن جیب‌بری را با کمک سایر شهروندان دستگیر کرده است. او توضیح داد این سارق حدود یک هفته پیش اقدام به سرقت محتویات کیف‌دستی‌اش شامل وجه نقد و گوشی همراه کرده بود.

 شاکی پس از معرفی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «حدود یک هفته پیش، به قصد سوارشدن به اتوبوس به ایستگاه بی‌آر‌تی مراجعه کردم. آن روز حدود دو میلیون تومان بابت حقوق خود پول دریافت کرده و آن را داخل کیف‌دستی‌ام قرار داده بودم. زمانی که در ایستگاه منتظر آمدن اتوبوس بودم، متهم نیز در ایستگاه حضور داشت. ناگهان با رسیدن اتوبوس و زمانی که قصد سوارشدن به آن را داشتم، این خانم به من نزدیک شد و با هل‌دادن از من می‌خواست که سوار اتوبوس شوم اما در کمال تعجب و در لحظه آخر، از سوارشدن خودداری کرد. زمانی ‌که به خانه رسیدم، متوجه سرقت تمامی پول‌های داخل کیف و همچنین گوشی همراه خود شدم. با اطمینان از انجام سرقت توسط این خانم، مدت یک هفته به صورت شبانه‌روزی، محدوده ایستگاه محل سرقت را تحت نظر داشتم تا سرانجام با گذشت بیش از یک هفته مجددا همین زن را شناسایی و بلافاصله با کمک مردم، او را دستگیر کردم».

 متهم ٦٠ساله به نام «گداخانم. ت» که در زمان دستگیری منکر هرگونه سرقت از مالباخته شده بود، پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه جیب‌بری موردشناسایی قرار گرفت اما همچنان مدعی بی‌گناهی خود بود.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات با هماهنگی مقام قضائی به محل سکونت متهم در منطقه تهرانپارس، خیابان استخر مراجعه و در بازرسی دقیق از این محل موفق به کشف گوشی همراه متعلق به مالباخته شدند. با کشف گوشی همراه مالباخته، متهم که دیگر چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به جیب‌بری از مالباخته و سرقت وجوه نقد و گوشی همراه وی اقرار کرد.

سرهنگ فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرائم مرتبط با سرقت به شیوه جیب‌بری، اعتراف صریح به جیب‌بری در خطوط اتوبوس‌های بی‌آر‌تی، شناسایی متهم توسط یکی از شکات پرونده و به منظور شناسایی دیگر مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضائی صادر شده است و از مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به این پایگاه واقع در سیدخندان، خیابان شهید ابوذر غفاری، بالاتر از بیمارستان رسالت، جنب کلانتری ١٢٠ سیدخندان مراجعه کنند».

هشدار پلیسی: قرارندادن وجوه نقد و دیگر اموال باارزش در یک محل به‌ویژه در داخل کیف‌های دستی، مانع از سرقت تمامی آنها به شیوه جیب‌بری توسط سارقان خواهد شد.

کمین مالباخته برای شکار سارق جیب‌بر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری