بازدید 3682
گزارش بازی

برد ثانیه ای تیم صمد مقابل حدادی در وقت‌های اضافه/ درخشش کامرانی در لیگ چین

حدادی در این مسابقه 45 دقیقه برای تیمش بازی کرد و دراین مدت 29 امتیاز، 21 ریباند، سه پاس و سه بلاک شات داشت و بهترین بازیکن سیچوآن شناخته شد. در سوی دیگر صمد نیکخواه بهرامی نیز 45 دقیقه برای ژی‌جیانگ بازی کرد و توانست 12 امتیاز، 4 ریباند، یک پاس، سه توپ ربایی و یک بلاک شات داشت.
کد خبر: ۵۵۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 30 November 2015

دربی ایرانی ها درلیگ بسکتبال چین با پیروزی یاران صمد نیکخواه مقابل سیچوآن که حامد حدادی را در اختیار داشت، به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ بسکتبال چین شاهد یک دیدار حساس برای ایرانی‌ها بود و در آن تیم‌های سیچوآن و ژی‌جیانگ با در اختیار داشتن حدادی و صمد نیکخواه به مصاف هم رفتند.

در این بازی که در زمین ژی‌جیانگ برگزار شد، تیم سیچوآن کوارترهای اول و دوم 26 بر21، 32 بر24 را برد و زمان‌های سوم و چهارم بازی با نتایج 32 بر24 و 32 بر27 به سود یاران صمد خاتمه یافت تا جدال دو تیم در وقت قانونی 109 بر109 مساوی شود.

برد ثانیه ای صمد مقابل حدادی در وقت‌های اضافه

دو تیم برای پیروزی بخت خود را در وقت‌های اضافه آزمایش کردند که در نهایت یاران صمد 116 بر 114 به پیروزی رسیدند. حدادی در این مسابقه 45 دقیقه برای تیمش بازی کرد و دراین مدت 29 امتیاز، 21 ریباند، سه پاس و سه بلاک شات داشت و بهترین بازیکن سیچوآن شناخته شد.

در سوی دیگر صمد نیکخواه بهرامی نیز 45 دقیقه برای ژی‌جیانگ بازی کرد و توانست 12 امتیاز، 4 ریباند، یک پاس، سه توپ ربایی و یک بلاک شات داشت.

در دیگر بازی تیم بیجینگ در حضور حدود 30 دقیقه‌ای مهدی کامرانی مقابل گواندونگ به میدان رفت که این بازی با شکست 107 بر 85 بیجینگ یا همان پکن همراه بود. کامرانی در مدت زمان حضورش در میدان توانست 20 امتیاز، 4 ریباند،7 پاس منجر به گل در کارنامه آماری خود به ثبت برساند که آمار درخشانی در پست او محسوب می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی