بازدید 2901

لیگ یک/ ابقای فجردرصدر و بقای اکبر در بابل

در مهمترین بازی امروز مس کرمان در آبادان تیم نفت این شهر را مغلوب کرد تا بگوویچ برنده دوئل مربیان خارجی باشد. در خرم آباد تیم محبوب خیبر همانند نفت برابر میهمان خود بازنده شد تا فجری ها در صدر جدول باقی بمانند
کد خبر: ۵۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵ 24 November 2015

هفته شانزدهم لیگ دسته اول با تثبیت صدرنشینی فجرسپاسی ، شکست خانگی نفت آبادان و پیروزی پرگل مس رفسنجان برابر نساجی مازندران به پایان رسید. همچنین اکبرمیثاقیان که با زمزمه برکناری مواجه بود با پیروزی ناپلئونی دیگر، فعلا شایعات را دور زد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهمترین بازی امروز مس کرمان در آبادان تیم نفت این شهر را مغلوب کرد تا بگوویچ برنده دوئل مربیان خارجی باشد. در خرم آباد تیم محبوب خیبر همانند نفت برابر میهمان خود بازنده شد تا فجری ها در صدر جدول باقی بمانند و خودشان به ته جدول سقوط کنند. پیکان در تهران از سد گیتی پسند عبور کرد تا کماکان در رده دوم باقی بماند و سایه فجر را ترک نکند. خونه به خونه در دیداری سخت و نفسگیر پاس همدان را شکست داد ولی شگفتی ساز هفته مس رفسنجان بود که نساجی مازندران را با 4 گل درهم کوبید و تا رده هشتم جدول بالا آمد.

لیگ یک/ ابقای فجردرصدر و بقای اکبر در بابل

فولاد یزد یک - داماش رشت صفر

گل : حمید غلامی (73)

به رغم بازی رو به جلوی هر دو تیم فقط یک گل داشت. نیمه دوم در حالی که فولاد برای پیروزی خانگی عطش گلزنی داشت ،  داماشی ها به کسب نتیجه مساوی راضی بودند و در لاک دفاعی فرو رفتند با اینحال دقیقه 73 قفل دروازه داماش با ضربه زیبای غلامی باز شد تا میزبان صاحب هر سه امتیاز بازی شده و تا رده دهم جدول صعود کند.

 خونه به خونه بابل یک - پاس همدان صفر

گل : علیرضا نظیف کار (73)

این برد خفیف جایگاه میثاقیان را روی نیمکت خونه به خونه فعلا و به طور موقت مستحکم کرد. شاگردان اکبر که درنیمه اول با خوش اقبالی دروازه شان بازنشده بود در نیمه دوم دروازه پاس را به توپ بستند و همانند اکثر بازی های خانگی که از دقیقه 70 به بعد گلزنی می کنند موفق شدند دروازه پاس را روی جو روحی روانی مربی شان عوض کنند. پاس هم با این باخت در قعر جدول ماندگار شد.

مس رفسنجان 4- نساجی مازندران یک

گل ها : وحید ارمی (39- پنالتی) ، جواد رمضانی (43) ، امین خدامرادی (79) و بهرام رشید فرخی (4+90) برای مس – عیسی پرتو (75) برای نساجی

تیم مس رفسنجان در روزی فراموش نشدنی موفق شد نساجی مازندران را با 4 گل روانه قائمشهر کند. مسی ها که پیش از این هم خوب بازی می کردند ولی قادر به گلزنی نبودند در دیدار با شمالی ها عقده گشایی کرده و از دقیقه 39 موتور گلزنی شان روشن شد و هر نیمه 2 گل وارد دروازه میهمان دست و دلباز شمالی کردند تا نتیجه ای کم نظیر در کارنامه خود در یک دهه اخیر ثبت کنند. نساجی با این شکست تحقیر آمیز به رده دوازدهم سقوط کرد.

خیبر خرم آباد یک - فجر سپاسی شیراز 2

گل ها : محمود قائد رحمتی (51) برای خیبر –  احمد عبداله زاده (49) و ایمان باصفا (54 - پنالتی) برای فجرسپاسی

سپاسی با پنالتی صدرنشینی لیگ را برای خود حفظ کرد. فجر که برای تثبیت صدرنشینی اش در خانه میزبان پرتماشاگر برنامه داشت در دیدار با خیبر بازی حساب شده ای را به نمایش گذاشت و در حالیکه توپ و میدان در دست خیبری ها بود با اینحال با استفاده از تجربه بازیکنان سرشناس خود توانست میزبان را در حضور 7 هزار لرستانی شکست داده و خیبر هم با این شکست در رده هجدهم جای گرفت تا روزهای سختی پیش رو داشته باشد.

گل گهر سیرجان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

همانطور که پیش بینی می شد دو تیم مثل هفته های اخیر با ارایه بازی سطح پایین نتوانستند برابرهم به گل دست یابند و کارشان با نتیجه بدون گل تمام شد تا امتیازها تقسیم شود.

 آلومینیوم اراک 3- شهرداری اردبیل صفر

گل ها : جواد مولایی (30 و 35 پنالتی) و رضا سلیمانی (86)

آلومینیوم اراک در ادامه موفقیت های خود در 8 هفته گذشته شهرداری اردبیل را هم با سه گل شکست داد. شهرداری چی های اردبیلی که هفته قبل در خانه خود مغلوب فولاد یزد شده بودند در دیدار با آلومینیوم حرف زیادی برای گفتن نداشتند و همچون موم اسیر دست شاگردان غلامرضا دلگرم بودند و البته در طول 90 دقیقه یکی – دو بار موفق شدند میزبان خود را به زحمت بیندازند. شاگردان احمدزاده دوران افت را سپری می کنند.

ماشین سازی تبریز یک - پارسه تهران یک

گل ها : امین قاسمی نژاد (74) برای ماشین سازی – امیرحسین ایپکچی (13- پنالتی) برای پارسه

ماشین سازی که در اکثر بازی های خانگی برابر میهمانان ریز و درشت خود متوقف شده در دیدار با تیم قعر جدولی پارسه هم نتوانست طلسم شکنی کرده و با این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد. پارسه ای ها در حالی که برای فرار از قعر جدول به برد نیاز داشتند در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند ولی به دلیل بازی برای حفظ گل بادآورده در لاک دفاعی فرو رفتند تا ماشین سازان با حملات همه جانبه دروازه آنها را به توپ ببند و نهایتاً در دقیقه 74 امین قاسمی نژاد موفق شد گل تساوی تبریزی ها را به ثمر رسانده و بازی 1-1 تمام شود.

آلومینیوم هرمزگان صفر- ایرانجوان بوشهر صفر

آلومینیوم هرمزگان بازهم نتوانست طعم پیروزی را بچشد تا همچنان در مسیر سقوط پیشروی کند. آلومینیومی ها شانس آوردند که مهاجمان ایرانجوان قدر فرصت های خود را ندانستند چون در این صورت میزبان از یک امتیاز به دست آمده هم محروم می شد.

پیکان تهران 2- گیتی پسند اصفهان صفر

گل ها : شهریار مغانلو (45) و عباس محمدرضایی (68)

پیکان که تصور می کرد فجر در خرم آباد بلنگد، به رغم برد گیتی پسند بازهم نتوانست صدرجدول را در اختیار بگیرد زیرا فجرسپاسی در خرم آباد برابر خیبر برنده شد تا پیکان در رده دوم باقی بماند. نکته ای که لازم است در خصوص محل بازی های پیکان و روابط عمومی این باشگاه نوشت دوری ورزشگاه شهدای شهرقدس نسبت به تهران و عدم همکاری روابط عمومی این باشگاه در خصوص اخبار باشگاه است.

نفت آبادان یک - مس کرمان 2

گل ها : زبیر نیک نفس (1+90) برای نفت – مجتبی ممشلی (48 گل به خودی) و مصطفی شجاعی (70) برای مس

نفت آبادان با قبول شکست خانگی برابر مس کرمان در مهمترین دیدارهفته شانزدهم نشان داد هنوز آمادگی صعود به لیگ برتر را ندارد. تیمی که در خانه مغلوب حریفانش می شود طبعاً کار سختی تا تیم شدن دارد. مس کرمان که باور نمی کرد بتواند از آبادان سه امتیاز کسب کند بیش از آنکه مزد زحمات خود را بگیرد مرهون بازی ضعیف و پراشتباه نفت شد تا با یک برد شیرین راهی کرمان شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد