بازدید 2711

آل سعود بی غیرت بداند روزی تاوان می‌پردازد

کد خبر: ۵۴۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 23 November 2015
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: آل سعود نشان داد که نه غیرت اسلامی دارد و نه غیرت عربی و بداند روزی تاوان این جنایت‌ها را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش فارس، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در نطق میان دستور (2 آذرماه 94) ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز موضعی که سالها جمهوری اسلامی در مبارزه قاطع با تروریسم اعلام نموده تبدیل به یک موضع فراگیر شده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در پاریس افزود: آنچه که در فرانسه اتفاق افتاده است یک جنایت است ما این جنایت را محکوم می‌کنیم ولی دولت فرانسه و غربی‌ها و در راس آن‌ها امریکایی‌ها بدانند که تاوان حمایت تسلیحاتی و مالی آن‌ها را که دریافت نموده‌اند تحمل می‌کنند. امیدوارم این اقدام که در هر کشور دیگری امکان تکرار آن وجود دارد موجب تغییر سیاست آمریکا و اروپا در منطقه شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی جنایت بی رحمانه عربستان در یمن را یک جنایت تمام عیار جنگی دانسته و آنرا محکوم کرد و ادامه داد: آل سعود نشان داد که نه غیرت اسلامی دارد و نه غیرت عربی و بداند روزی تاوان این جنایت‌ها را پرداخت خواهد کرد.

لاهوتی در ادامه خطاب به رئیس جمهور مشکلات حوزه انتخابیه خود را یادآور شد و از وی خواست قول‌هایی که در راستای حل مشکلات در خصوص حوزه انتخابیه داده است را عملی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی