بازدید 4984
برای حضور در جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان

یزدانی، قاسمی و اسماعیل‌پور بیمه ای شدند!

تیم بیمه‌رازی که عنوان قهرمانی دوره اول این مسابقات را به نام خود ثبت کرده و امسال نیز به عنوان قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد در این مسابقات حضور خواهد داشت، برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته به دنبال بستن تیمی قدرتمند است.
کد خبر: ۵۴۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰ 17 November 2015

تیم بیمه رازی برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان سه کشتی‌گیر عنوان‌دار داخلی را به خدمت گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد روزهای 5 و 6 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. تیم بیمه‌رازی که عنوان قهرمانی دوره اول این مسابقات را به نام خود ثبت کرده و امسال نیز به عنوان قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد در این مسابقات حضور خواهد داشت، برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته به دنبال بستن تیمی قدرتمند است.

یزدانی، قاسمی و اسماعیل‌پور بیمه ای شدند!

مسئولان بیمه رازی به همین منظور اقدام به جذب رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل‌پور، سه کشتی‌گیر سرشناس تیم ملی کشتی آزاد ایران کرده‌اند تا برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته با قدرت گام به این میدان جهانی بگذارند. با توجه به اینکه در فهرست اولیه نفرات اعزامی به جام حیدر علی‌یف باکو نام این سه کشتی‌گیر از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده بود، یزدانی، قاسمی و اسماعیل‌پور به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان حضور در این تورنمنت مهم را از دست خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی