بازدید 20146
۶

ساخت‌وساز غیر مجاز در روستای زیارت

ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای زیارت در چند بخش حریم رودخانه، منابع طبیعی، اراضی فاقد کاربری کشاورزی و برخی نیز در زمان اجرای قانون کاربری انجام شده است.
کد خبر: ۵۴۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 14 November 2015
روستای زیارت در قسمت جنوبی شهر گرگان به حد فاصل 15 کیلومتری با مرکز شهر واقع شده است. ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای زیارت در چند بخش حریم رودخانه، منابع طبیعی، اراضی فاقد کاربری کشاورزی و برخی نیز در زمان اجرای قانون کاربری انجام شده است.

به گزارش فارس، تعداد طبقات ساخت و سازهای در حاشیه روستا از دو طبقه تجاوز کرده و دارای هیچگونه پروانه ساخت نمی‌باشند و آب مصرفی را از چشمه گرفته یا خریداری میکنند. همچنین این خانه ها فاقد کنتور برق هستند که گرچه به دفعات اداره برق اقدام به قطع کابل کرده است اما از پایه‌های برق کنار خیابان برق سرقت میکنند. در روستای زیارت 163 مورد پرونده تخلف به دادگاه معرفی شده که تا به حال مجموع 25 مورد تخریب، 22 مورد برائت و 23 مورد جریمه صورت گرفته است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۶
توی قلب اروپا روستاها اصالتشونو حفظ کردن اونوقت اینجا آپارتمانهای 7-8 طبقه ساخته شده
جهت اطلاع در روستاي اونج از شهرستان اردستان هم ساخت و ساز بي رويه ميكنند.
سلام دیگه اسم روستا نباید بزاریم باید بگیم شهر زیارت خیلی آپارتمان و ویلا سازی شده و ساختار روستایی بهم ریخته.
اینجا که دیگه روستا نیست ، تفرجگاه مایه دارهاست.
در چند ماهه اخیر جاده زیبای ناهار خوران گرگان هم مورد ساخت و ساز قرار گرفته و تا چند سال دیگر مسافران به جای جنگل باید ساختمان ها را نگاه کنند.
من سه چهار سال پیش رفتم و همه این ویلاهای بدون مجوز رو دیدم. جالبه چطور مسئولین اون جا تازه این ها رو دیدن ! حکم تخریب قاطع بدین تا دیگه کسی جرات نکنه منابع طبیعی رو دست اندازی کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست