بازدید 2680

فدراسیون پینگ پنگ6 سال اخیر یک تماس با هیأت‌ها نگرفته

آکادمی قیطریه یکی از مراکز خوب برای برگزاری اردوهای شبانه‌روزی محسوب می‌شد اما متاسفانه از بین رفت. متاسفانه بی‌اخلاقی در تنیس روی میز زیاد شده و این بی‌اخلاقی‌ها در فدراسیون گذشته به وجود آمده است.
کد خبر: ۵۴۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 04 November 2015

پیشکسوت پینگ پنگ ایران درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: تعداد نامزدها برای انتخابات زیاد است اما خوشبختانه اکثرآنها پینگ‌پنگی هستند البته یکسری افراد هستند که به نفع نامزدهای دیگر کنارخواهند رفت.

فدراسیون پینگ پنگ6 سال اخیر یک تماس با هیأت‌ها نگرفته

به گزارش تابناک ورزشی، جمیل لطف‌الله نسبی در پاسخ به این سؤال که رئیس آینده باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی در تنیس روی میز زیاد شده و این بی‌اخلاقی‌ها در فدراسیون گذشته به وجود آمده است. رئیس آینده باید وفاق و همدلی بین خانواده تنیس روی میز ایجاد کند. البته این کار ساده‌ای نیست و یکی دوسال زمان می برد. در6 سال گذشته هیأت‌ها مشکلات زیادی داشتند ولی حتی یک تماس از فدراسیون با آنها گرفته نشده است. به عنوان مثال استان کردستان که خود ما در آن حضور داریم و یکی از هیأت‌های فعال است در 6 سال گذشته حتی یک تماس هم از سوی فدراسیون نداشته است حتی تماس نگرفتند که مشکلات ما را بشنوند، حل کردن آن پیش‌کش.

این پیشکسوت سرشناس با اشاره به اینکه زیرساخت‌های فنی را درچند سال گذشته از دست داده‌ایم، گفت: آکادمی قیطریه یکی از مراکز خوب برای برگزاری اردوهای شبانه‌روزی محسوب می‌شد اما متاسفانه از بین رفت. درحال حاضر شرایط مهیا نیست. رئیس آینده باید برای بخش پایه برنامه ویژه‌ای داشته باشد. روی باشگاه‌ها کار شود و تعداد تیم‌ها برای لیگ زیاد شود.

مجمع انتخاباتی تنیس روی میز با حضور 17 نامزد روز شنبه 16 آذر درآکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی