بازدید 2023

وعده‌های توخالی و انحرافی وکلای زنجانی

کد خبر: ۵۴۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 27 October 2015
عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی، با بیان اینکه گذشت زمان برای بابک زنجانی یک فرصت طلایی است، گفت: یکی از برنامه‌های وکلای زنجانی این است که با ابزار قانونی و خرید زمان، این متهم را به سمت تبرئه از سوی دادگاه ببرند، که به نظر من در صورت عدم تغییر شرایط کنونی، آن‌ها موفق می شوند.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی و دادگاه وی، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، دادگاه بعدی این متهم، روز (9 آبان ماه) برگزار می‌شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وعده وکلای بابک زنجانی برای پرداخت بدهی وی، افزود:‌ در جلسات قبلی دادگاه، وکلای خارجی متهم  با ارائه پیش نویس ضمانت‌نامه بی‌قید شرط بدهی شرکت HK را می‌پردازند، اما متأسفانه به نظر می‌رسد که این وعده نیز مانند ادعاهای دیگر توخالی است.

وی ادامه داد: متأسفانه درباره پرداخت بدهی بابک زنجانی تنها به حرف بسنده می‌شود و هیچ اقدام عملی برای تعیین تکلیف آن صورت نمی‌گیرد، از این رو وکلای زنجانی با جریان‌سازی تنها به‌دنبال خرید زمان هستند تا اهداف خود را محقق کنند.

سلطانی با بیان اینکه بر اساس قانون مجلس، وکلای زنجانی به وسیله برخی مواد قانونی می‌توانند وی را از زندان آزاد کنند،  گفت: بر اساس قانون مجلس، هیچ متهمی را بدون صدور حکم بیش از 22 ماه نمی‌توان در زندان نگه داشت، از این رو وکلای زنجانی به‌دنبال آن هستند که میزان زمان بازداشتی وی را به بیش از این زمان یعنی 24 ماه افزایش دهند، تا عملا حکم آزادی وی صادر شود.

وی با اعلام اینکه گذشت زمان برای بابک زنجانی یک فرصت طلایی است، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های وکلای زنجانی این است که با ابزار قانونی و خرید زمان، این متهم را به سمت تبرئه از سوی دادگاه ببرند، که به نظر من در صورت عدم تغییر شرایط کنونی، آن‌ها موفق می شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی