بازدید 20132
۹
بازتاب

ماجرای 50 ضربه شلاق عربشاهی، حرف های افشین و غلامحسین پیروانی

چند روزی است که اخبار ناگوار و زننده ای از روابط میان دو پیشکسوت پرسپولیس در رسانه های مختلف منتشر شده که حتی کلمه شکایت را که بارها در محافل ورزشی مطرح و منتشر شد را به واژه شلاق رساند. سایت تابناک به رغم اطلاع از آن در نخستین ساعات طرح این موضوع تاسف بار ، جهت رعایت شئونات اخلاقی و تلطیف جو روانی جامعه و همچنین کمک به حل و فصل این خصومت از انتشار جزییات آن خودداری کرد اما پس از گذشت سه روز بالاخره دو طرف به طور علنی ضمن تایید ماجرا، نسبت به رسانه ای شدن آن اصرار کردند. به همین دلیل تابناک ورزشی، به دلیل احترام به حق دانستن مخاطبان خود اقدام به انتشار این مطلب کرده است.
کد خبر: ۵۴۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 22 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، غلامحسین پیروانی در رابطه با اینکه برادر کوچکترش افشین پیروانی از روز گذشته به دلیل شلاق خوردن ضیاء عربشاهی مورد حمله برخی پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته اظهار داشت: «من اصلا از این ماجرا خبر ندارم. نه زمانی که افشین از عربشاهی شکایت کرده بود، در جریان ماجرا بودم و نه اینکه می دانم چه کسی این وسط راست می گوید. البته با شناختی که از برادرم دارم مطمئنم او آنقدر هم ظالم نیست که راضی باشد یکی از پیشکسوتان فوتبال 50 ضربه شلاق بخورد.»

وی همچنین افزود: «همه برادران پیروانی را می شناسند و با شخصیت افشین هم آشنا هستند. شخصیت او آنقدر آرام هست که دست به چنین کارهایی نزند. البته فکر می کنم به خاطر همین شخصیت آرامش برخی دوستان علیه او جبهه گرفتند و او را وارد این ماجرا کردند.»

ماجرای 50 ضربه شلاق عربشاهی، حرف های افشین و غلامحسین پیروانی
 تصویری از درگیری لفظی عربشاهی با درخشان در همایش مربیان

ماجرای 50 ضربه شلاق عربشاهی، حرف های افشین و غلامحسین پیروانی
تصویری از حضور برادران پیروانی در همان همایش مربیان

برادر بزرگتر افشین پیروانی در واکنش به صحبت های ضیاء عربشاهی و برخی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس که ادعا کردند نمی گذاریم افشین پیروانی در تهران بماند، تصریح کرد: «رییس جمهور هم نمی تواند چنین حرفی به برادر من بزند چه برسد به این آقایان. مگر چه کاره هستند که نگذارند افشین در تهران بماند. فکر نمی کنم این حرف ها در این ایام قشنگ باشد چون همه مشغول عزاداری هستند و با این صحبت ها فقط کام مردم را تلخ می کنند. »

پیروانی در واکنش به صحبت های مرتضی فنونی زاده که اعلام کرده ما دیگر احترام برادران پیروانی را نگه نمی داریم، بیان داشت: «خب نگه ندارد. اصلا من تا به حال با فنونی زاده چه برخوردی داشتم که او بخواهد احترام من را نگه دارد یا خیر. من با کسی کاری ندارم و راه خود را در زندگی دنبال می کنم. فنونی زاده هم مختار است احترام من را نگه دارد یا خیر.»

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برای فیصله دادن به این ماجرا پادرمیانی می کند یا خیر، گفت: «همانطور که گفتم من اصلا از اصل ماجرا خبر ندارم پس چطور می توانم وارد شوم و با دو طرف صحبت کنم. فعلا مشغول عزاداری هستم تا بعد از این ایام ببینیم که دوستان چه کار قرار است انجام بدهند.»


ماجرا از چه قرار است؟ فلاش بک به حرف های عربشاهی...

ماجرا از این قرار است زمانی که حمید درخشان و پیروانی در اوج دعواهای رسانه ای بودند، عربشاهی به حمایت از درخشان پرداخت و جملاتی را علیه پیروانی به کار برد که در دادگاه محکوم به خوردن شلاق یا پرداخت جریمه نقدی اش شد.
پیروانی در این زمینه گفت: «من سال گذشته پس از آنکه با عربشاهی و همسرش حرف زدم، مشکل حل شد و رضایت دادم. این چیزی است که می دانم.» ولی در کمال تعجب حکم شلاق برای عربشاهی اجرا شد و گویا پیروانی اصلا از این اتفاق خبر نداشته است.

اما افشین پیروانی در پستی که در اینستاگرامش منتشر کرده، که شلاق عربشاهی هیچ ارتباطی با موضوع شکایت او نداشته و می نویسد: امروز که نمی‌دانم به چه دلیل شما را حد زده‌اند، نام من به میان آمده است که چنین نیست و مانند حرف‌های گذشته‌تان کذب است. نمی‌دانم چرا شلاق بر شما حد شده است، اما دو بار حد خورده‌ای آن‌گاه که زبان ت به کذب چرخید و این‌گاه که کذبی دیگر روا شده است. با اینکه از حد خوردن شما اشکبارم و نمی‌دانم و نمی‌خواهم بدانم حد چه را خورده‌اید، فقط و فقط بدانید که می‌دانم می‌دانید من بی‌خبرم و بی‌تقصیر.

ماجرای 50 ضربه شلاق عربشاهی و حرف های افشین و غلامحسین پیروانی

عربشاهی هم در واکنش به صحبت های پیروانی توضیح داد که افشین پیروانی مغلطه می‌کند چرا که من به خاطر شکایت او شلاق خوردم و او برای اینکه اذهان عمومی را نسبت به خودش پاک کند این حرف‌ها را در فضای مجازی زده است. وی ادامه داد: شلاق من به خاطر شکایتی بود که شماره پرونده آن متعلق به محمدعلی (افشین) پیروانی بود و من به خاطر شکایت افشین پیروانی شلاق خوردم شماره پرونده او کاملاً‌ مشخص است و ای کاش او برای فریب اذهان عمومی این حرف‌ها را نمی‌زد و مثل مرد عنوان می‌کرد که به خاطر شکایت او از من، شلاق خوردم.

عربشاهی تصریح کرد: زمانی که می‌خواستند حکم شلاق من را اجرا کنند من از اجراکنندگان حکم خواستم که تماس بگیرند تا خود پیروانی هم بیاید و شاهد شلاق خوردن من باشد که بنا به دلایلی آنها این کار را نکردند و همه این مسائل نشان می‌دهد که من بابت شکایت او شلاق خوردم. مگر می‌شود شاکی من فرد دیگری باشد اما شماره پرونده شاکی شماره‌ای به نام افشین پیروانی باشد؟



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
من نمیدانم مشکل اقای عربشاهی چی بوده فقط میدانم قوه قضاییه برای خوش امدن کسی حکم حد شلاق برای کس دیگری نمیدهد و این تشویش اذهان عمومی است
یارب!!مااشرف خلایق بودیم پس چراینهمه بد شده ایم؟؟
در ثلث دروس نمره صفر درامتحان انصاف چرارد شده ایم!؟
یارب !تو خود مار درآر از باتلاق اقیانوس بی مرامی!!
مددی کن!که همه غرق این بحر بی ساحل وبی سد شده ایم!
خلق در آشوب صفا بشوق تشویق وپاداش همند!!!
وای برما که خویش برخود مجری تعزیر وحد شده ایم!!
یکی میگوید تقصیر من نیست پس صدای شلاق چیست؟
تشنه می انتقام وازبهر قصاوت باهم ضد شده ایم!!
توصیف حال ما قصه خوب اغیاربود درزمان قدیم!
چه بلا برسرمون اومده که رسوا گر رسوم ابای وجد شده ایم!
چه جنجالی بپاست در صحنه محفل این پیشکسوتان!
ازپند همین هاست که اینقدرجانی ودد شده ایم!!
شهریارا!!جز نام انسان نمونده زخوی ش دراو حتی اندکی!
الفبای عمل محال هست چون مافقط شعار بلد شده ایم!!
اینهمه تبلیغ انبیا واولیا و آیین وکتاب وعلم وفنون!!
قدیما لاقل صفربودیم حال خارج ازواژه عدد شده ایم!!
اینقدر توهین وافترا وتهمت وغیبت در غیاب هم!!
یارب توخود هدایتگرماباش که همه محتاج مدد شده ایم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
این شعر بود ؟!!!
یک بیت از شعرها موند..(درصورت تایید نظرها این شعررابش اضافه نمایید.
((کاش روزی رسد نادم ازاجرای شلاق پنجاهکی!!
متاسف برانم کزمجری خواهان عدد صد شده ایم..
حالا چرا آقا ضیا طلبکاره؟!
حتمن مقصر بوده که شلاق خورده مگر کسی را بدون دلیل شلاق میزنند.
لابد دليلي بوده بر محكوم شدن و شلاق خوردنش . حالا چرا مدعي شده ؟
خد اوند این پیروان شیاطین را هدایت کند
در تعجب از کسانی که به این راحتی از پیروانی حمایت میکنند و از دروغگویی او دفاع ۰ ما ۰ هم احترامی برای برادران پیروانی نمیگذاریم۰
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری