بازدید 3766

دیدار ترکاشوند با گزینه اول جانشینی کواچ درترکیه+عکس

کد خبر: ۵۳۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 10 October 2015
مدت هاست که حرف آمدن برناردی به ایران مطرح است از همان زمان که ولاسکو رفت قصه «آمدن» و «نیامدن» برناردی به ایران شروع شد.
حتی ولاسکو که برای خداحافظی به تهران آمده بود، در آخرین نشست خبری اش گفت: «من مطمئنم برناردی به ایران می‌آید و سرمربی می‌شود. لورنزو سرمربی یک تیم باشگاهی در لهستان است، از نظر حرفه ای درست نیست  درباره شرایط هدایت تیم جدیدش صحبت کند اما مطمئنم قراردادش امضا می شود و به ایران می آید. فدراسیونی ها هم سرخوش از امضا قرارداد تا آخر هفته خبر می دادند اما انتظارها بی نتیجه ماند. قراردادی نرسید، تا ساز دیگری کوک شود.»
اما در سالی که گذشت کواچ نتوانست درخشش های خود را ادامه دهد و کار به جایی رسید که این بار ساز برای جدایی کواچ کوک شد و باز هم اسم یک نفر از میان گزینه ها شنیده می شود و آن هم کسی نیست جز لورنزو برناردی.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال هنوز تصمیمش را نگرفته و به نوشته کاپ با اینکه از گوشه و کنار شنیده می شود که کواچ شرط مسئولان ایران را قبول کرده و کادر خود را تقویت خواهد کرد اما داورزنی می گوید تا خودش مستقیما با کواچ حرف نزد نمی تواند تصمیم نهایی را بگیرد. 

دیدار ترکاشوند با گزینه اول جانشینی کواچ درترکیه+عکس

در روزهای گیرودار ماندن یا رفتن کواچ تیم والیبال متین هم به ترکیه سفر کرده تا درتورنمنت آنها به رقابت با حریفان بپردازد. تیم خلق بانک آنکارا هم در این تورنمنت حضور دارد و یاران ترکاشوند باید مقابل یاران برناردی به میدان روند.باید دید که والیبال ایران بازهم با کواچ ادامه خواهد داد و یا دوباره قصه آمدن و نیامدن برناردی بر سر زبان ها خواهد افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی