بازدید 21181

شهریه مدارس غیر دولتی 

میانگین شهریه ثابت مدارس غیرانتفاعی شهر تهران در دوره ابتدایی نهصد هزار تومان، در دوره راهنمایی یک میلیون و صد هزار تومان، در دوره دبیرستان یک میلیون و ششصد هزار تومان و دوره پیش دانشگاهی دو میلیون و هشتصد هزار تومان است.
کد خبر: ۵۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۴ 02 July 2009

مدیر کل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 10 تا 20 درصدی شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 89 - 88 خبرداد.

مؤمنین گفت: میانگین شهریه ثابت مدارس غیرانتفاعی شهر تهران در دوره ابتدایی نهصد هزار تومان، در دوره راهنمایی یک میلیون و صد هزار تومان، در دوره دبیرستان یک میلیون و ششصد هزار تومان و دوره پیش دانشگاهی دو میلیون و هشتصد هزار تومان است.


رضا مؤمنین گفت: این میزان شهریه بر مبنای افزایش سالانه حقوق و حق‌التدریس کارکنان و دبیران و هزینه‌های جاری این مدارس بر پایه نوع درجه آن تعیین می‌شود.

وی افزود: شهریه مدارس غیر انتفاعی برای سال تحصیلی آینده از سوی مؤسسان این مدارس به آموزش و پرورش پیشنهاد و پس از بررسی در جلسات کمیسیون‌های تعیین شهریه مناطق آموزش و پرورش نهایی شده و به زودی به همه مدارس غیر دولتی ابلاغ می‌شود.

مومنین خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ شهریه مصوب مدارس غیر انتفاعی به تفکیک هر منطقه و مدرسه از سوی آموزش و پرورش، مدارس غیر انتفاعی که پیشتر اقدام به نام‌نویسی و گرفتن شهریه اضافی از اولیای دانش آموزان کرده‌اند، ملزم به بازگرداندن شهریه اضافی خواهند بود.

مدیر کل مدارس غیردولتی تصریح کرد: جلسات متعددی با حضور مؤسسات مدارس غیرانتفاعی درباره تعیین شهریه انجام و با توجه به تراز مالی و برنامه‌های ارایه شده برای سال تحصیلی جدید شهریه‌ها تعیین شده است.

مومنین گفت: ساعت فوق برنامه در هفته برای دوره ابتدایی هشت ساعت و دوره راهنمایی و متوسطه دوازده ساعت است که باید به تصویب انجمن اولیا و مربیان برسد.

وی افزود: ساعات فوق برنامه مراکز پیش دانشگاهی نیز که شامل کلاس‌های کنکور می‌شود، در سال تحصیلی حداکثر یک هزار و صد ساعت است که 250 ساعت آن در طول تابستان است.

وی به هزینه‌های فوق برنامه مدارس غیرانتفاعی اشاره کرد و افزود: هزینه‌های فوق برنامه پس از تصویب انجمن اولیا و مربیان مدرسه قابل دریافت خواهد بود.


وی افزود: شهریه همه مدارس غیر انتفاعی شهر تهران، به زودی روی سایت آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی www.tehranedu.ir قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
و اين است نظام طبقاتي .
خیلی بیش از این رقمها است بنده فززندم را که معدل او 19.23 میباشد با انجام ازمون ورودی در پایه دوم دبیرستان بدون احتساب پول غذا وسرویس در دبیرستان سروش 3400000تومان ثبت نام کردم در صورتیکه شهریه مدرسه با احتساب کلاسهای فوق العاده 2800000تومان میباشد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
یا علی صد رحمت به دانشگاه آزاد!!!!
اقا اگر در دبستان زیر 3000000 تومان دیدین به ما هم بگین
الان عملا دو نيم برابر ارقام اعلام شده مي باشد براي شكايت به كجا بايد مراجعه نمود
آیااین است معنی واقعی "طلب العلم فریضه علی کل ..."
جناب آقای مومنی با سلام
لطفا" يک نظر به حقوق سالانه يک کارگر بيندازيد 3206160=365*8784 تومان خواهشمندم بفرمائيد اگر اين فرد يک دانش آموز پيش دانشگاهی ويک دانش آموز ديگر در هر مقطعی داشته باشد وضعيت هزينه های او چطور محاسبه می شود ؟ آيا نبايد گفت ,, بر احوال آن کد خدا زاده بايد گريست که دخلش بود نوزده , خرج بيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا را در نظر بگيريد مردم را به دليل عدم توانائی تامين هزيه تحصيل عزيزانشان شرمنده وخجالت زده نکنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی