بازدید 1882

تاکنون در جلسات یکتا شرکت نکردم

کد خبر: ۵۳۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 10 October 2015
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تاکید بر خودکفایی مددجویان تحت پوشش این نهاد، گفت: کمیته امداد با پرداخت وام سعی بر خودکفایی افراد تحت پوشش دارد از این رو در سال گذشته هم بالغ بر 120 هزار نفر خودکفا شده اند.

پرویز فتاح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص وضعیت اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: اصلی ترین ماموریت کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال و خودکفایی افراد تحت پوشش است زیرا مابقی مسیرها به نتیجه منطقی نمی رسد، پرداخت مستمری به افراد تحت پوشش و وابسته ساختن این افراد به کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت مدام و همیشه میسر نمی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه خانواده های تحت پوشش توانمندی های بسیاری دارند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانایی افراد تحت پوشش را شناسایی کرده است، از این جهت کمیته امداد امام خمینی(ره) در برنامه ریزی های خود آموزش به این افراد در سازمان های فنی و حرفه ای و غیره را مورد نظر قرار داده است.

خودکفایی بیش از 120 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد

وی از ارائه وام قرض الحسنه به این افراد خبر داد و گفت: با پرداخت وام سعی بر اشتغال زایی و خودکفایی افراد تحت پوشش داریم، این اقدام به صلاح خانواده ها و دولت نیز هست، در سال گذشته هم بالغ بر 120 هزار نفر خودکفا شدند که هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش این تعداد در سال جاری است.

بانک ها موظف به پرداخت وام قرض الحسنه برای خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هستند

فتاح یادآور شد: بانک ها هم در این زمینه همکاری خوبی با کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته اند منتهی هر کدام از بانک ها به نوعی کمک می کنند، در واقع بانک ها مدعی اند که منابع قرض الحسنه شان محدود شده است اما رئیس بانک مرکزی در خصوص سهمیه بندی وام قرض الحسنه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تمامی بانک ها را موظف کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: بانک ها بر اساس ابلاغیه رئیس بانک مرکزی برای هر استان سهمیه ای را در نظر گرفته اند.

حضورم در تشکیلات یکتا را تکذیب می کنم

فتاح در واکنش به خبر حضورش در تشکیلات یکتا، پاخ داد: حضورم در تشکیلات یکتا را تکذیب می کنم، اعضای این تشکل از دوستان خوب بنده هستند اما تاکنون در این جلسات شرکت نکرده ام.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی