بازدید 7873
رسانه

یک قدم دیگر تا حذف کامل فوتبال زنده : لیگ قهرمانان هم از کنداکتور شبکه سه خارج شد

کد خبر: ۵۳۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲ 01 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، اولش گفتند مدیر جدید شبکه سه یک آدم حرفه ای و اینکاره است. با تعاریف رنگارنگ برخی رسانه مبنی بر اینکه این آقا حسابی فوتبالی است،خیال کردیم حتما دیگر برای بینندگان فوتبالی ارزش قایل می شود و برای پخش سریال های تکراری یا مناسبتی، فوتبال زنده را حذف نمی کند. دو دقیقه از شروع بازی های لیگ را برای پخش آگهی های بازرگانی نمی خورد و لابد کیفیت تصویربرداری ها و تحلیل ها و... هم بالا می رود. اما حالا که چند ماه از شروع کارش گذشته می گویند قصد دارد مسابقات این رشته را بطور کامل از کنداکتور این شبکه سراسری حذف کند، حتی در شب هایی که هوادارن فوتبالی با دو یا چند بازی مهم فوتبال طرف هستند و دل شان می خواهد دو بازی زنده از سیمای پرکانال ایران تماشا کنند.
شبکه سه امشب هم لیگ قهرمانان اروپا را از لیست برنامه‌هایش خارج کرد و شبکه ورزش  از بین دو مسابقه مهم منچستریونایتد و وولفسبورگ یا مالمو و رئال مادرید، دومی را روی آنتن برد. میرحسینی، مدیر رزمی‌کار شبکه سه بر اساس وعده‌ای که داده بود در حال حذف فوتبال از شبکه سه است: «فوتبال یک نیاز کاذب است، آیا پخش فوتبال با این حجم درست است؟ مخاطب شبکه سه دیگر عام‌تر شده است؛ مثلا ساعت 10 شب خانم خانه‌دار حقش این است که یک جُنگ خوب ببیند یا مسابقه فوتبال؟ به نظر می‌رسد فوتبال در جامعه ما بیش از آنکه فایده داشته باشد، آسیب دارد و این پخش بی‌رویه را باید مهار کرد. ورزش‌هایی را باید اعتبار دهیم که با فرهنگ و سبک زندگی ما همخوانی بیشتری دارند.»
شبکه سه در این مدت، بازی‌های پرسپولیس و استقلال یا برنامه نود که درآمدزایی خوبی برای این شبکه دارند را پوشش داده اما دیگر مسابقات فوتبالی را تا حد امکان از لیست برنامه‌ها حدف کرده است. رابطه‌ای یک طرفه با طرفداران فوتبال که شبکه سه از آن‌ها در آمدزایی می‌کند اما زمان پخش لیگ قهرمانان یا لیگ‌های معتبر اروپایی، سریال‌ها و برنامه‌های از پیش ساخته شده را روی انتن می‌برد. انتقادات از شبکه سه، بعد از پخش نشدن بازی الاهلی - نفت و منچسترسیتی - یوونتوس به اوج رسید. مسئولان شبکه هم درباره علت پخش نشدن این مسابقات توضیحات مختلفی دادند و مخالفت‌شان با فوتبال را تکذیب کردند، اما به نظر می‌رسد قرار است بر اساس خواسته‌های رئیس، شبکه سه هم به جای فوتبال از این به بعد در کنار شبکه‌های یک، دو، چهار، پنج، نسیم، نمایش، آی‌فیلم و... برای زنان خانه‌دار «مسابقه هفته» و «آقا و خانم سنگی» پخش کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴
بازی ایران سوئد رو فراموش کردید
بسیار حرکت خوبی است این حرکت
مسابقات خارجی به شبکه ورزش منتقل شوند خیلی بهتر است
من الان از 90% دوستام اسم بازیکنای تیمهای اروپایی رو بپرسم با رسم شکل خاطرات کودکی یک یکشون رو هم تعریف میکنند ولی بگم نماینده های تهران تو مجلس کیا هستن میگن مگه مجلس تو تهران نیست ؟ نماینده لازم نداریم که . . .
البته فوتبال نباشه چیزای دیگه هست که وقت باهاش تلف شه. زیاد هم هست ، فوتبال جزء بی ضررهاشه
خاك عالم تو سرش
ماهواره را عشق است . فكر مي كنند خيلي آش دهنسوزي هستند ؟
به نظرمن هم دیگر فوتبال بس است البته اگر بابرنامه خوبی مثل خندوانه پر شود
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
خاک بر سرت
راست گفته ديگه! تماشاى فوتبال براى جامه کارى بيهوده حساب مى شه و کلا هم 3 ، 4 تا شبکه بيشتر ندارند و همه شان از صبح تا شب در حال پخش ورزش مبتذل هستن.و جمعيت زنان خانه دار متنفر از فوتبال خيلى بيشتر از نوجوانان و جوانان عاشق فوتبال هست. کاملا هم منطقى
بیشتر ازین توقعی نیست
اقا این فوتبال چه گلی زده به سر مردم که اینقدر حرصشو میخورید؟ خود فوتبالیاش نه جسمی سالمن و نه روحی و روانی.
کاش جای این فوتبالای بی خود یکم از تربیت این نسل جدیدا بگه . اقا من فدای جناب مدیر بشم با این درایتشون
معلومه نميدونه شبکه 3 براي چي بين جوانان محبوبه ...بله تنها برنامه بدون سانسور که ميتونه مليونها نفررو ميخکوب کنه فوتباله آقا فوتبال نه ورزشهاي ديگه نه جٌنگ نه فيلم سينمايي تکراري
من فوتبال را دیشب از ماهواره دیدم منت شبکه سه را نمی کشم.
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی