بازدید 4223
۱

غیاثی: توپ به سر خورد و پنالتی سایپا درست نبود

کد خبر: ۵۳۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 16 September 2015

برترین داور لیگ چهاردهم هم در بازی امروز دچاریک اشتباه فاحش به ضرر پرسپولیس شد تا مثل فغانی در آستانه محرومیت قرار گیرد.

سیدرضا غیاثی درمورد قضاوت احمد صالحی در بازی پرسپولیس و سایپا گفت: صالحی در این مسابقه 3 پنالتی اعلام کرد که 2 پنالتی آن درست بود اما در تشخیص یک پنالتی مرتکب اشتباه شد. پنالتی که به سود سایپا اعلام شد درست نبود و توپ به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد.

رییس سابق کمیته داوران ادامه داد: دو پنالتی که به سود پرسپولیس اعلام شد درست بود. در پنالتی اول که دروازه‌بان سایپا روی بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد و نیز به درستی کارت زرد گرفت زیرا یک مدافع نیز در صحنه حضور داشت. پنالتی دومی هم که به سود پرسپولیس اعلام کرد درست بود.

غیاثی با اشاره به پنالتی سایپا گفت: متاسفانه در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که توپ به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد نه دست او و اعلام این پنالتی اشتباه بود و کارت زردی هم که به رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس نشان داده شد اشتباه بود. با توجه به این اشتباه تاثیرگذار نمی‌توان به داور نمره خوبی برای قضاوت این مسابقه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غیاثی یک پرسپولیسی است نظراتش کارشناسی نیست
مدیر پایگاه سه شنبه که نظر ایشان به نفع استقلال بود و گفتند استقلالی ها هیچ پنالتی مقابل گسترش مرتکب نشدند، استقلالی بود؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست