بازدید 4550

شليك ۸ تير به فرار سارقان خودرو پايان داد

کد خبر: ۵۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 15 September 2015
سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار خودرو در حال پرسه‌زني در لابه لاي خودروهاي پارك شده در اتوبان بسيج با ظن ماموران پليس و بعد از يك عمليات تعقيب و گريز به دام افتادند.

به گزارش آرمان، سرهنگ قدرت‌ا... حق پرست، رئيس كلانتري 156افسريه با اعلام اين خبر، اظهار داشت: ساعت 3 بامداد مورخه 10 شهريور 94 ماموران گشت انتظامي در حين گشت‌زني در اتوبان بسيج متوجه يك دستگاه خودروي پرايد با دو نفر سرنشين يكي مرد و ديگري زن و نفر سوم يك نفر مرد كه در حال پرسه زني در لابه لاي خودرو‌هاي پارك شده بودند مي‌شوند.

رئيس كلانتري 156افسريه تصريح كرد: ماموران جهت بررسي موضوع اقدام كردند كه ناگهان خودرو با سرعت زياد به داخل اتوبان بسيج متواري شد. وي گفت: ماموران با هماهنگي مركز پيام به تعقيب و گريز پرداختند كه خودروي مذكور به سمت اتوبان متواري شده و به صورت خلاف جهت اتوبان بسيج را به سمت پل هجرت طي كرد كه ماموران براي متوقف كردن متهمان مجبور به شليك چهار تير هوايي شدند.

سرهنگ حق پرست ادامه داد: متهمان با شليك تير هوايي هم توقف نكرده و به صورت خلاف قصد فرار به سمت اتوبان ياسيني و باقري را داشتند كه با جدول برخورد كرده و توقف نمودند.

رئيس كلانتري 156افسريه به دستگيري راننده خودرو به هويت منصور و سرنشين ديگر به هويت فرشته پرداخت و گفت: در بررسي اوليه مشخص شد راننده شرب خمر نموده و متهمان نيز هيچ نسبتي با همديگر نداشته ولي با هم همدست بودند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از داخل خودرو پرايد، دو عدد انبردست و يك عدد چاقوي مخصوص باز كردن درب كشف شد.

سرهنگ حق پرست در خاتمه به شليك 8 تير در تعقيب و گريز متهمان اشاره و خاطرنشان كرد: در نهايت خودرو به پاركينگ منتقل شد و متهمان كه از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار خودرو در شرق پايتخت بودند نيز به كلانتري انتقال داده شده و پس از انجام تحقيقات مقدماتي، پرونده آنان جهت بررسي بيشتر و كشف ساير جرائم‌شان در اختيار كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی