بازدید 6533
۲
مهاجم اول تیم ملی ایران فقط دنبال معافیت از سربازی است

انگیزه تکان دهنده و عجیب آزمون برای قهرمانی آسیا

تمام فکر و ذکر من همین است و امیدوارم در بازی های آسیایی بعدی قهرمان شویم تا معافی بگیرم. قطعا سربازی می تواند شرایط فوتبال لژیونرها را تغییر دهد. من هر بار که به ایران می آیم باید به دنبال خروجی ازکشور باشم و همین مساله فکر و ذکر زیادی را مشغول می کند.
کد خبر: ۵۲۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 05 September 2015

سردار آزمون مهاجم جوان و گلزن تیم ملی که در بازی مقابل گوام به رکورد خوب هفت گل زده در یازده بازی ملی اش رسید، در تازه ترین گفت وگویش با رسانه ها از انگیزه اصلی اش برای قهرمانی در قاره آسیا پرده برداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، نحوه برخورد سازمان نظام وظیفه با بازیکنانی که در آستانه سن خدمت مقدس سربازی قرار دارند باعث شده این دوره ضرورت، به یکی از کابوس های ستاره های تیم های ملی در رشته های مختلف بخصوص فوتبال تبدیل شود و این نمایندگان ورزشی ملت به جای انگیزه خوشحال کردن مردم و کسب افتخار برای ایران، در اندیشه مشکلی شخصی بنام کارت پایان خدمت باشند. همان مشکلی که باعث بروز فساد گسترده در درون سازمان نظام وظیفه و صدور کارت های پایان خدمت بی پشتوانه برای بسیاری از بازیکنان ملی پوش و سرشناس شد.

مهاجم لژیونر تیم ملی معتقداست که سربازی می تواند شرایط فوتبال لژیونرها را تغییر دهد.

آزمون در رابطه با شرایط خدمت سربازی خود گفته است: قطعا من هم به این موضوع بر خواهم خورد اما به هر حال این قانون کشورمان است. تمام فکر و ذکر من همین است و امیدوارم در بازی های آسیایی بعدی قهرمان شویم تا معافی بگیرم. قطعا سربازی می تواند شرایط فوتبال لژیونرها را تغییر دهد. من هر بار که به ایران می آیم باید به دنبال خروجی ازکشور باشم و همین مساله فکر و ذکر زیادی را مشغول می کند.

 وی درباره بازی اش در تیم روستوف و شرایط  لیگ روسیه گفت: من در روسیه و این تیم تنها نیستم و سعید عزت اللهی هم در کنار من حضور دارد. خوشحالم که خانواده های مان نیز کنارمان حضور دارند.

وی درباره اینکه عزت اللهی هنوز نتوانسته در ترکیب تیم روستوف به میدان برود، اظهار داشت:او هم باید تلاش فراوانی کند چون فوتبال روسیه خیلی قدرتی است و باید با تلاش در تیم روستوف جایگاه خود را پیدا کند. مربی ما هم قربان وردیوف از مربیان معروف فوتبال روسیه است.  فوتبال روسیه به خاطر سرما  و شرایط حاکم بر آنجا فوتبالی قدرتی است. مربی ما توانست با رابین کازان قهرمان روسیه شود. ما تلاش خواهیم کرد که با روستوف این قهرمانی را تکرار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به نظر معافی حقشه. چون تا حالاش هم عین سرباز در خدمت کشورمونه
به عنوان یه ارشد در آستانه خدمت میگم کار خوبی میکنه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی