بازدید 4250

استخدام ۵۰ پرستار در دامغان

کد خبر: ۵۲۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 02 September 2015
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا دو سال آینده مشکل کمبود پرستار در کشور رفع خواهد شد، گفت: زمینه استخدام ۵۰ پرستار در دامغان فراهم شده است.

به گزارش مهر: عبدالرحمن رستمیان اظهار داشت: در حال تدوین برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی هستیم و آمادگی داریم تا با استفاده از نظرات کارشناسان نسبت به شناسایی مشکلات اقدام و آن را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: ۷۵ میلیارد ریال از سوی یک خیر دامغانی برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان شامل خرید پیشرفته ترین دستگاه ام ار تی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی اختصاص یافت که با خرید و تجهیز این امکانات بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع و از مراجعه آنان به دیگر شهرهای همجوار جلوگیری خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی دامغان تصویب شد
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در دولت خبر داد و اظهار داشت: این مهم با اتفاقات خوبی همراه خواهد بود و توسعه اقتصادی شهرستان و مردم این خطه را به دنبار خواهد داشت.

رستمیان تبصره ۲۲ماده ۱۸۰ مصوبه مجلس شورای اسلامی را اقدامی مناسب در راستای توسعه متوازن سطح کشور دانست و افزود: از محل این بودجه، پروژه محور مواصلاتی دیباج به گلوگاه که ۵۰درصد آن سهم دامغان است اجرا و تا آخر شهریور ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین با بیان اینکه پرداختن به راه های مواصلاتی یکی از الویت های سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است، خاطرنشان ساخت:  در این سفر نواقص و کمبودهای کریدور شمال به جنوب رفع خواهد شد و سه کیلومتر از باند دوم محور دامغان – جندق نیز بررسی و تصمیمات لازم گرفته می شود.

کریدور شمال به جنوب ۴۰۰ کیلومتر راه را نزدیک تر خواهد کرد

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب ۴۰۰ کیلومتر راه را نزدیک تر خواهد کرد، افزود: هزینه های تمام شده از قبیل سوخت کاهش می یابد و منجر به افزایش ارزش افزوده برای کشور خواهد شد.

رستمیان افزایش سهمیه قیر برای ساخت جاده را یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه راه سازی بیان کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته قیر به صورت رایگان در اختیار اداره کل راه و ترابری استان سمنان قرار داده خواهد شد که این سهمیه نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است.

وی در خصوص مشکلات شبکه دیجیتال در شهرستان دامغان نیز گفت: سال گذشته مصوبه ای در مجلس شورای اسلامی گذرانده شد که ظرف مدت پنج سال مشکل پوشش دیجیتال در رسانه ملی برطرف شود و سال گذشته نیز دو میلیارد ریال از محل تبصره۲۲به رفع مشکل شبکه دیجیتال شهرستان دامغان اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: شبکه دیجیتال یکی از مهم ترین مجراهای فرهنگی در جامعه است که هر چه زودتر باید نسبت به رفع مشکلات آن اقدام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی