بازدید 1818

احزاب پاسخگو پیروز رقابت انتخاباتی خواهند بود

کد خبر: ۵۲۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 28 August 2015
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون احزاب گفت: در انتخابات مجلس آینده کاندیداهایی که از احزاب پاسخگو بیرون بیایند، موفق به حضور در قوه مقننه می شوند.

امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در ارزیابی ترکیب مجلس دهم گفت: ترکیب مجلس در آینده بر اساس قضاوت های مردم است، گروه های سیاسی و احزاب  در این زمینه نقش دارند اما مردم کسانی را می خواهند که عملگرا باشند، کار کنند و در عضو شعار ندهند و هیاهو ایجاد نکنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قضاوت مردم از هم اکنون آغاز شده است، اظهار داشت: مردم در حال حاضر ارزیابی می کنند چه کسانی کار می کنند و اثر گذار هستند، مردم دنبال نمایندگانی هستند که باعث پویایی و رشد استان و شهرستانشان شوند نه اینکه شعار دهند و استان منفعل شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم نماینده عملگرا می خواهند، ادامه داد: احزاب با توجه به قانونی که در این زمینه مصوب کردیم فعال شوند و آینده انتخابات و ترکیب مجلس را هدایت کنند متاسفانه در گذشته با نزدیک شدن به فصا انتخابات تشکل های سیاسی ماننده قارچ رشد می کردند اما اکنون مردم خواهان نماینده عملگرا هستند.

خجسته تاکید کرد: احزاب باید نخبگان خود را با ارائه برنامه ای مدون به مردم معرفی کنند، اعتقاد حزبی موفق خواهد بود که ضمن عملگرا بودن، به مردم پاسخگو هستند و نماینده خود را از لحاظ علمی هدایت می کند تا بتواند در تصویب لوایح و طرح ها با دید عملی گسترده تری اثر گذار باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون مردم باید از نمایندگان خود سوال کنند در طول چهارسال حضور در مجلس چه اقداماتی داشتند اگر بتوانند مردم را قانع کنند قطعا فرصت خدمت و حضور مجدد در مجلس را خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی