بازدید 2148

فان‌خال: سیستم منچستریونایتد 3-3-4 خواهد بود

کد خبر: ۵۲۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 03 August 2015
لوییس فان‌خال سخت به آنخل دی‌ماریا خشم گرفته است و ممکن است مانع انتقال او به پاری سن‌ژرمن شود‌ در مقابل، حاضر به فروش دخئا شده است

از سوی دیگر، آ.اس ادعا کرده که فان خال در صحبتی خصوصی با مدیر یونایتد، از او خواسته سختگیری در مورد دخئا را کنار بگذارد و این دروازه‌بان اسپانیایی را به رئال مادرید بفروشد. مربی یونایتد از اینکه دخئا در بازی با پاری سن ژرمن تمرکز کافی نداشت و مرتکب اشتباه شد، ناراضی است. از سوی دیگر، مدیران یونایتد می‌خواهند این باشگاه دوباره یکی از برترین‌های اروپا شود و فروختن ستاره‌ها را راه مناسبی برای دستیابی به هدف خود نمی‌دانند. آنها قصد ندارند در مورد دخئا هم همان مسیری را طی کنند که در مورد بکام و رونالدو رفتند و به این ترتیب، ‌به رشد رئال که رقیب شان است، ‌کمک کنند. البته رئال هم از داشتن کاسیا و ناباس راضی است و قصد ندارد رقم درخواستی یونایتد را بپردازد و با خیال راحت منتظر می‌نشیند. البته اگر رئال این تابستان نتواند دخئا را بخرد، ظاهرا طبق توافقی که داشته اند، باید به او 10 میلیون یورو غرامت بدهد.

لوییس فان‌خال گفته که منچستریونایتد به بازی در سیستم 3-3-4 ادامه خواهد داد. این در حالی است که یونایتد در بازی‌های پیش‌فصل خود از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرده است. فان‌خال فصل گذشته از سیستم‌های 2-5-3، 2-4-4 لوزی و 2-1-3-4 استفاده کرد اما با این آرایش‌ها به موفقیت نرسید. در نهایت نتایج یونایتد با سیستم 3-3-4 بهتر شد.

آمدن ممفیس دپای البته می‌تواند نشان از سیستم یونایتد در فصل پیش رو داشته باشد. این بازیکن هلندی در بازی‌های پیش‌فصل کنار وین رونی بازی کرد و مایکل کریک و یکی از بین مورگان اشنایدرلین و باستین شواین‌اشتایگر در پست هافبک دفاعی بازی کردند. فان‌خال البته دپای را به‌عنوان هافبک می‌بیند، هرچند که او پتانسیل بالایش را در پست بال کناری در پی‌اس‌وی آیندهوون نشان داده است. فان‌خال می‌گوید: «اینکه گاهی هافبک جلوتر از مهاجم بازی می‌کند چیز بدی نیست چون به نظرم نیاز به تنوع در خط حمله دارید. من این را دوست دارم و به دنبالش هستم، به‌ویژه از سوی ممفیس. ممکن است گاهی کریک یا شواین‌اشتایگر یا اشنایدرلین این کار را انجام دهند اما اکثرا این وظیفه به دوش ممفیس است. البته این بستگی به رقیبان ما دارد.»
زمانی که از فان‌خال پرسیدند مقابل تاتنهام در نخستین هفته لیگ برتر از چه سیستمی استفاده می‌کند او گفت: «کم و بیش 3-3-4. ما این را در فصل گذشته هم بازی کرده‌ایم؛ در نیمه دوم فصل. من هم گفته‌ام این سیستمی است که می‌خواهم از آن استفاده کنم.»

خشم فان‌خال بر دی‌ماریا
فان‌خال سخت به آنخل دی‌ماریا خشم گرفته است و ممکن است مانع انتقال او به پاری سن‌ژرمن شود. منچستریونایتد داشت با پاری سن‌ژرمن بر سر انتقال او به توافق می‌رسید اما فان‌خال قصد دارد درس سختی به دی‌ماریا بدهد. مبلغ مورد توافق دو باشگاه 7/43 میلیون پوند بود اما فان‌خال بر این باور است که دی‌ماریا به منچستریونایتد و به خود او بی‌احترامی کرده است.

یونایتد دست کم 45 میلیون پوند برای این بازیکن می‌خواست و آنها می‌خواستند که قسمت اعظم این پول در قسط اول و هنگام انتقال پرداخت شود. سرانجام دو باشگاه به توافق نزدیک شده بودند که اکنون فان‌خال وارد عمل شده است. پاری سن‌ژرمن امیدوار بود که دی‌ماریا فردا به این باشگاه برود اما منچستریونایتد دی‌ماریا را جریمه خواهد کرد.

او در نیمه دوم تور آمریکای منچستریونایتد حضور نیافت و به همین دلیل 360هزار پوند جریمه شد. مقامات یونایتد قصد دارند با اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای صحبت کنند تا میزان جریمه او افزایش یابد. فان‌خال از بی‌احترامی این بازیکن به قراردادش ناراحت است. هنگامی که از او پرسیدند که آیا می‌داند دی‌ماریا کجاست و چرا در تور غایب بوده است پاسخ داد: «من خبر ندارم، آیا شما می‌دانید او کجاست؟ »

به این ترتیب خروج از باشگاه برای دی‌ماریا کار آسانی نخواهد بود. در هر صورت یونایتد در صورت فروش دی‌ماریا به سراغ اهداف دیگرش در بازار نقل و انتقالات خواهد رفت. هدف اصلی آنها پدرو، مهاجم بارسلونا است، هرچند که کاتالان‌ها علاقه‌ای به فروش این بازیکن ندارند. آنها همچنین لوکاس مورا از پاری سن‌ژرمن را هم زیر نظر دارند اما باشگاه فرانسوی قراردادی بلندمدت با بال 22ساله‌اش امضا کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی